Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از معذرت خواهی جنجالی جلالی زاده از حمایت از روحانی، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استاندار کُردستان گفته که خوب یا بد، خودمان دولت روحانی و نمایندگان آن را انتخاب کرده‌ایم و باید به جایگاه آنها احترام بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، رسانه‌های کُردستان هیچگاه نگاه‌های تبعیض آمیز، سیاسی و جناحی علیرضا آشناگر، معاون سابق سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان در دولت یازدهم را فراموش نمی‌کنند که چگونه با تشکیل روابط عمومی باندی و بکارگیری نیروهایی بدون مجوز خفقانی بی‌سابقه در حوزه اطلاع رسانی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور میقانی، پسر بیکار اراکی که با حمایت‌های زاهدی توانست به نان و نوایی برسد و با استخدام در سازمان همیاری خود را در بدنه دولت جا بندازد، بعنوان همه کاره استانداری بر حجم سانسور رسانه‌ها افزود.

 

با تغییر استاندار و معاونین وی، واژه‌های نقد و انتقاد برای مرادنیا و تیم وی شاید کمی نرم‌تر و ملموس‌تر باشد و همانند تیم زاهدی گازانبری با آن برخورد نشود و اتاق فکر شکایت از رسانه‌های منتقد تشکیل نشود!

 

حسین خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان در جمع فعالان سیاسی – مدنی سروآباد گفته که از انتقادها استقبال می‌کنیم ولی نقد باید منصفانه و در جهت بهبود واصلاح شرایط  موجود باشد.

 

 

 

وی تصریح کرده که خوب یا بد، خودمان دولت روحانی و نمایندگان آن را انتخاب کرده‌ایم و باید به جایگاه آنها احترام بگذاریم لذا دست نیاز به سوی تمام کسانی دراز می‌کنم که بتوانند در توسعه کردستان و سروآباد نقش‌آفرینی کنند.

 

خوش‌اقبال گفته که مردم استان کردستان همان مردمی هستند که در تمام عرصه‌ها پشتیبان نظام بوده‌اند لذا باید جرات و جسارت معذرت‌خواهی از مردم را به خاطر کم‌کاری‌ها داشته باشیم.

 

اطلاق واژه "خوب یا بد" با دولت روحانی در حالی توسط معاون سیاسی استانداری کُردستان گفته می‌شود که چند هفته قبل، جلال جلالی زاده، مسئول ستاد بانفوذ روحانی در کُردستان از سمت خود کناره‌گیری کرد و در نامه‌ای از مردم کُردستان برای حمایت از روحانی رسما عذرخواهی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است