Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@15:15:06 GMT

پیاده روی در استخر بهترین درمان زانو درد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۴۳۲

پیاده روی در استخر بهترین درمان زانو درد

طبق نظر کارشناسان هرگونه فعالیتى که فشار کمى بر زانوها وارد کند و یا فعالیتهایى که در آنها به سرعت، تغییر جهت نمی دهید، براى زانوها مشکل ساز نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،زانو درد را میتوان رایج ترین درد مفصلى نامید. براى بسیارى از کسانى که زانو درد دارند ورزش توصیه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناکردن


شناکردن به جز کرال پشت براى زانوها مفید است. علاوه بر شنا میتوان در قسمت کم عمق استخر به مدت ١٥ دقیقه در عرض راه رفت.

 

پیاده  روى دراستخر
 بدون وارد آمدن فشار بر مفصل زانوى مبتلا به آرتروز، عضلات اطراف زانو تقویت میشود تا وزن اندامهای فوقانى به زانو وارد نیاید.

 

پیاده  روى معمولى
پیاده روى به صورت آهسته براى زانوهاى آسیب دیده فشارى وارد نمى کند.

 

دوچرخه سوارى
دوچرخه سوارى با سرعت یکنواخت فشار زیادى بر روى زانوها وارد نمى کند.

 

 به طورکلی هرگونه فعالیتى که فشار کمى بر زانوها وارد کند و یا فعالیتهایى که در آنها به سرعت، تغییر جهت نمی دهید، براى زانوها مشکل ساز نیستند.

 

زانودرد‏ یک شکایت عمده در میان بسیاری از افراد جامعه است و عوامل مختلفی در ایجاد آن دخالت دارند.


مفصل زانو از مفاصل بزرگ بدن انسان است که به علت فشارهای پیوسته و زیادی که در فعالیت‌های روزمره به آن وارد می شود،مستعد بسیاری از آسیب‌ها است.


ازطرفی بیماری‌های مختلفی این مفصل بزرگ و مهم را درگیر می کنند.زانو درد ممکن است در خود مفصل زانو و یا اطراف آن باشد.

 

نقش آب درمانی در زانو درد

 

آب درمانی یا هیدروتراپی روشی درمانی است که در فیزیوتراپی و کاردرمانی از آن استفاده می شود.


ورزش های داخل آب و آب درمانی با کم کردن فشار بر مفاصل بعلت غوطه ور شدن در آب جزو بهترین درمان ها بخصوص در مراحل اولیه می باشند.

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان

 به گزارش قدس آنلاین عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است. 

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان