Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@17:55:59 GMT

نجات 2 زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۵۰۴

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان مرکزی، حسین ونکی، مدیر زندان مرکزی اراک گفت: با حضور و مداخله نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل زندان‌های استان و پیگیری‌های قبلی گروه سفیران نجات زندان مرکزی اراک 2 زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیا دم در پای چوبه دار به زندگی بازگشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین ونکی در این باره گفت: طی پیگیری و رایزنی‌های به عمل آمده این زندانیان که به جرم قتل در روستای خشکرود از توابع شهرستان زرندیه مدت11 سال در زندان به سر می‌بردند و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشتند با رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافته و به زندگی بازگشتند.
به گفته مدیر زندان اراک در سال جاری با پیگیری مسئولین و گروه سفیران نجات زندان مرکزی شهرستان اراک رضایت اولیای دم 18 محکوم به قصاص اخذ شده است ./انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم