Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@00:52:32 GMT

کردستان در عراق نمایشگاه کتاب برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۶۴۹

کردستان در عراق نمایشگاه کتاب برگزار می‌کند

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا امروز یکشنبه در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه کردستان مهد هنر، فرهنگ و اندیشه است، گفت: متاسفانه استان ما علی رغم ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری که دارد در زمینه زیر ساخت‌ها و فضاهای فرهنگی با مشکلات جدی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 وی عنوان کرد: وعده اجرای بخش زیادی از پروژه تالار فرهنگ سنندج را در سال آینده داده‌ایم و انتظار داریم وزارت ارشاد در این راستا ما را یاری کند.
 
وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب کردستان ۳۲۸ ناشر ایران اسلامی با ۶۲ هزار عنوان کتاب شرکت کردند و این مهم نشان دهنده اهمیت و جایگاه این اتفاق فرهنگی در استان کردستان است.
 
استاندار کردستان اضافه کرد: ۱۴ ناشر با ۳ هزار عنوان کتاب از اقلیم کردستان عراق در این دوره از نمایشگاه استان حضور پیدا کردند.
 
مرادنیا ادامه داد: امیدواریم هر سال شاهد برگزاری این رویداد فرهنگی در استان در راستای توسعه مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی باشیم.
 
وی اظهارداشت: برگزاری جایزه کتاب استان  و برپایی نمایشگاه برون مرزی در اقلیم کردستان عراق در سال آینده از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.
 
وی بر ایجاد شهرکتاب در کردستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم سال آینده مرکز کردستان هم دارای شهر کتاب شود.
 
استاندار کردستان ادامه داد: حمایت از نویسندگان و ناشران به طور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های در اختیار بهره‌برداری می‌کنیم.
 
هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد و طی آن ناشرانی از سراسر کشور و حتی اقلیم کردستان عراق در آن حضور دارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟