Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار خوزستان با بيان اينکه11 هزار واحد مسکن مهر در اس تان بدون متقاضي مانده است گفت: بايد براي برون‌رفت از اين وضعيت تمام تلاش خود را به کار ببنديم و براي واحدهاي باقي مانده متقاضي پيداشود.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر غلامرضا شريعتي در جلسه شوراي مسکن شهرستان ماهشهر که با حضورقائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر برگزارشد،  اظهار کرد: پروژه مسکن مهر منابع مالي زيادي از دولت را تلف کرده و راهي جز ادامه کار نيز وجود ندارد و هرچه سريع‌تر اين مسير را پيش ببريم منابع کمتري هدر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بايد دست به دست هم داده و نبايد جزيره‌اي عمل کنيم. بايد براي به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر هدفمند و يکپارچه وارد عمل شده و به نحوي عمل کنيم که رضايت‌مندي بيشتري بين مردم ايجاد شود.
استاندار خوزستان بيان کرد: هنگامي مي‌توانيم بگوييم هدر رفت منابع متوقف و رضايتمندي مردم حاصل شده که مردم در خانه‌هاي مسکن مهر ساکن شوند.
شريعتي گفت: پول مردم و بيت‌المال روي زمين مانده و نمي‌توان از آن هيچ استفاده‌اي کرد. مردم بايد در اين منازل ساکن شوند و در آن احساس امنيت کنند. فرمانداران به صورت جدي وارد کار شده و از همه ظرفيت‌ها بهره‌گيري شود.
وي اظهار کرد: نبايد اين موضوع که براي حمايت از قشر ضعيف بوده به محلي براي سوءاستفاده و رانت‌خواري برخي تبديل شود. از ظرفيت شوراي تأمين و دادگستري بايد براي برخورد با اين افراد سودجو استفاده شود.
استاندار خوزستان افزود: اداره کل تعاون، راه و شهرسازي و فرمانداران بايد به صورت ويژه وارد اين موضوع شوند و هرجا حقي از مظلومي تضييع شده بايد آن حق باز ستانده شوند. بايد با جديت بيشتري وارد کار شويم و مشکلات موجود را از پيش رو برداريم.
شريعتي همچنين به بحث نوسازي مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات مالي نوسازي مدارس را در سال جاري از 75 ميليارد تومان به 140 ميليارد تومان و حدود دو برابر افزايش داديم تا مدارس دو نوبته و فرسوده برچيده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است