Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@17:01:44 GMT

برگزاری اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۷۸۵

برگزاری اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر در کرمان برگزار خواهد شد.

مریم سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری این المپیاد و جزئیات آن اظهار داشت: این المپیاد برای اولین بار در کشور، در هفته زن 15 تا 17 اسفندماه سال جاری با همکاری خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش کارگری و در استان کرمان به میزبانی اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی و به اسپانسری دو باشگاه مس سرچشمه و گل گهر سیرجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرکت کنندگان در این المپیاد گفت: شرایط عمومی شرکت در این دوره شامل کلیه زنان کارگرعضو خانه کارگر و اتحادیه زنان و فرزندان آنان است، علاوه بر زنان شاغل، بانوانی که بیمه خویش‌‌فرما و یا بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی را دارند نیز می‌توانند در این مسابقات با در دست داشتن مدارک شامل کپی کارت خانه کارگر استان ، صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی ، کارت ملی، دو قطعه عکس با مراجعه به خانه کارگراستان، درمسابقات مقدماتی شرکت کنند و درصورت کسب امتیاز لازم به مسابقات سراسری اعزام شوند

معاون دبیر المپیاد ورزش زنان در مورد رشته‌های ورزشی که در این دوره رقابت‌ها حضور دارند خاطرنشان کرد: این مسابقات در چهار رشته شنا، تنیس روی میز، پتانگ و دارت برگزار می‌گردد. برای برگزاری پر شوراین المپیاد به حضور گسترده بانوان کارگر ورزشکار در عرصه‌های یاد شده نیاز داریم.

سنجری در مورد دلیل ایجاد چنین المپیادی گفت: این مسابقات به پیشنهاد خانم جلودارزاده و آقای محجوب برگزار شده است که به میزبانی کرمان انجام می‌شود و طی بازدیدی که از اماکانات مجموعه داشتیم همه چیز در سطح کیفی مطلوب وجود دارد.

وی در مورد برنامه این رقابت‌ها هم اظهار داشت: روز 15 اسفند افتتاحیه مراسم خواهد بود و در روز 16 اسفند مسابقات برگزار شده و نفرات برتر مشخص می‌شوند و 17 اسفند مراسم اهدای مدال و کاپ به این نفرات برگزار خواهد شد و در پایان مراسم کرمان‌گردی برای شرکت‌کنندگان در نظر داریم و اختتامه رقابت‌ها هم خواهد بود.

سنجری در پایان با اشاره به وضعیت برگزاری رقابت‌ها در دوره‌های بعدی گفت: این مسابقات طبق قانون جهانی المپیادها هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود ولی در کشور ما در صورتی که استقبال خوبی از آن صورت بگیرد و برگزاری مراسم رضایت‌بخش باشد قابلیت برگزاری هرساله را دارد و امید داریم این مراسم هرساله باشد. تعداد رشته‌های این المپیاد هم در حال حاضر 4 رشته است که ظرفیت افزایش آن تا 10 رشته هم وجود دارد و انشاءالله در دوره‌های بعد کامل‌تر خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!

علی دایی مرد کارهای نادر و عجیب و غریب است. اگر تا امروز تردیدی بود، دیگر به یقین تبدیل شد که او را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

کسی تا حالا سراغ ندارد که یک اسطوره ورزشی آنهم در رشته فوتبال که حالا دلیل محبوبیت‌اش در جامعه ایران فقط گل ها و رشادت‌هایش نیست، اینطور برای تبریک تولد و ملاقات خانواده یک خبرنگار ورزشی، به خانه‌اش رفته باشد و اینگونه از او بابت زحماتش تجلیل و تقدیر کند.

چنین کاری فقط از یک ستاره پیش‌بینی‌ناپذیر بر می‌آید که متوجه همه رویدادها و آدم‌های اطرافش هست و به جزیی‌ترین مسائل دقت می‌کند.

صالح محمدرحیمی خبرنگار و عکاس ورزشی با گرایش حوزه پرسپولیس دو دهه است که کار رسانه‌ای می‌کند و کسی در خانواده بزرگ فوتبال نیست که از علاقه فوق‌العاده او به شهریار فوتبال آگاه نباشد.

او سال‌هاست با علی دایی همراه و همگام است و فراز و نشیب روزگار برای آقای گل پیشین بازی‌های ملی فیفا، باعث کاهش این علاقه و دوستی نشده است. حتما اگر مخاطب تابناک بوده اید، تا حالا چندین گفت‌وگوی اختصاصی و جذاب و پرتیتر صالح محمدرحیمی با دایی را خوانده‌اید.

صالح به نوعی عکاس اختصاصی علی آقا هم هست و خبرنگار معتمد او محسوب می‌شود. تابناک هم طی سالیان اخیر رسانه معتمد علی دایی بوده و او حرف‌های مهمش را در تابناک به گوش مردم رسانده است و در لحظات سخت و حساس دو سه سال اخیر هم این ارتباط محکم و ناگسستنی ماند.

ظهر امروز اهالی شهرک اکباتان در حال زندگی روزمره و معمولی خود بودند که ناگهان مقابل ورودی بلوک خود، با قد افراشته و لب خندان و برخورد صمیمی علی دایی مواجه شدند.

برخی یادشان رفت نوشابه و خریدهای شان را کنار بگذارند و همانطور کنار دایی ایستادند و عکس یادگاری شان را گرفتند. بچه‌ها از مدرسه برمی‌گشتند که دیداری تاریخی برای‌شان رقم خورد. دایی همه سلام‌ها را جواب داد و با حوصله درخواست عکس از همه را در محله یک خبرنگار حرفه ای ورزش قبول کرد.

اما بخش جذاب این ملاقات، داخل منزل صالح رحیمی و در دیدار مادر ۸۹ساله او با علی دایی رقم خورد. انگار مادر و فرزندی پس از سالها همدیگر را می‌بینند. دایی، سر این مادر که مدتها کسالت و ناخوشی سخت را پشت‌سر گذاشت، بوسید و دل یک خانواده را شاد کرد و البته احترام متقابلش را به جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی که طی دهه‌ها همراه او در پیروزی و شکست بودند، ثابت کرد.

صالح رحیمی فردا در یادداشتی جداگانه حس خود از این دیدار را به رشته تحریر در خواهد آورد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!