Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:31:39 GMT

دغدغه اصلی رسول خادم مربوط به کل ورزش است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۷۹۱

دغدغه اصلی رسول خادم مربوط به کل ورزش است

قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است رسول خادم تمام زندگی خود را وقف کشتی و موفقیت این رشته کرده است.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در چند سال گذشته، حمایتی که باید از کشتی می شد از سوی مسئولان ندیدیم. حتی نیمی از بودجه کشتی در سالی که در آن قرار داریم از سوی وزارت ورزش پرداخت نشده و کشتی همچنان درگیر مسایل و مشکلات مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: رسول خادم در مدت حضورش در فدراسیون کشتی با مشکلات زیادی روبرو شد و از پس بسیاری از آنها برآمد، ولی برطرف کردن مشکل اخیر، دست وی نیست و نیاز به ورود جدی مسئولان کشور دارد.

علیاری خاطرنشان کرد: اینکه برخی دغدغه خادم را که دغدغه کل ورزش است به مسائل دیگری ارتباط می دهند بی دلیل است. ضمنا خادم فراتر از خیلی‌ها وطن دوستی خود را ثابت کرده است.

قهرمان کشتی آسیا تصریح کرد: باعث تعجب است وزیر ورزش و شخص رئیس جمهور، با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار می کنند ولی در چند سال گذشته حتی یک دیدار هم با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار نکردند.در حالیکه کشتی یکی از پرافتخارترین رشته های وزرشی ایران در عرصه جهانی و المپیک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا جامعه بزرگ کشتی کشور به عنوان حامی قهرمان ملی خود یعنی رسول خادم خواهد بود و مسئولان ورزش نیز باید برای حل این مشکل به خادم کمک کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها