Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:53:30 GMT

اجرای نمایش "رقص روی یک پا"در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۸۷۳

اجرای نمایش 'رقص روی یک پا'در لنگرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: نمایش "رقص روی یک پا" به کارگردانی مصطفی غلامی استادسرایی در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش "رقص روی یک پا" برداشتی است از کتابی به همین نام که خاطرات شفاهی اسماعیل یکتایی لنگرودی آزاده و جانباز ۷۰ درصدی دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند که به قلم مصطفی مصیب‌زاده به نگارش درآمده و به وسیله انتشارات سوره مهر به عنوان اثر ملی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه این نمایش تا ١٥ اسفند ساعت ٦ عصر در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرا می‌شود، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به مکان اجرای نمایش واقع در لنگرود پارک فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ع

نمایش آئینی "رقص روی یک پا"در لنگرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی از اهداف مهم المپیاد هنر است.

این فراخوان در سایت معانت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 
  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی در ایلام صادر شد
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • آخرین وضعیت عمره از زبان وزیر ارشاد