Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:46:09 GMT

ثبت‌نام قطعی ۳۵ هزار زائر در كاروان حج ۹۷ تاكنون

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۵۹۰۰

ثبت‌نام قطعی ۳۵ هزار زائر در كاروان حج ۹۷ تاكنون

به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عمومی حج، وحيد اسكندری در خصوص تعداد ثبت‌نام زائران در كاروان‌هاي حج 97 در چند روز گذشته گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه 8 اسفند آغاز و زائران مي‌بايست با مراجعه به سايت reserve.haj.ir ثبت‌نام و انتخاب كاروان‌ خود را قطعی كنند.

وي افزود: تاكنون 34 هزار و 700 زائر ثبت‌نام قطعی خود را در كاروان‌های حج تمتع سال آينده، نهايی كرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسكندری در ادامه درباره قيمت كاروان‌های حج آتي تصريح كرد: پايين‌ترين قيمت كاروان‌های حج سال 97، حدود ١٣ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان و قيمت گران‌ترين كاروان حج سال آتی، حدود ١٨ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان است.

مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان حج و زيارت در ادامه گفت: هزينه تمام شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامين رفاه حجاج بيت‌الله‌الحرام با پيگيری سازمان حج و زيارت و مساعدت بانك ملی ايران، مبلغ يك ميليون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانك به زائراني كه طي سال‌هاي گذشته در بانك ملی ثبت نام كرده بودند، از سر جمع هزينه‌های تمام شده كسر و قيمت كاروان‌های حج به رقم حداقل 12 ميليون و 100 و 17 ميليون و 100 هزار تومان رسيده است.

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره