Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال نقل و انتقالات این تیم برای لیگ هجدهم قبل از بازی با العین آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند برای سال آینده تیم خوبی را ببندند و راهی مسابقات لیگ برتر کنند. به همین خاطر مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره نقل و انتقالات داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا افتخاری  در این خصوص گفته است:

«در مورد نقل و انتقالات یک توضیح کلی می دهم و آن هم این است که ما برای فصل بعد استخوانبندی تیم را حفظ می کنیم و تنها نقط ضعف مان را ترمیم می کنیم. این تیم آنقدر خوب است که حفظ استخوانبندی اش برای فصل برای فصل بعد می تواند زمینه ساز قهرمانی شود.»

سیدرضا افتخاری افزود:

«یکسری از بازیکنان ما هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود و مورد نیاز هستند. من به زودی راهی امارات می شوم و همانجا مذاکرات مقدماتی را برای تمدید قرارداد با این بچه ها آغاز می کنم. تعداد معدودی هم بازیکن به جمع نفرات مان اضافه می کنیم که آن هم باید ابتدا شفر به ما لیست بدهد و بعد از اتمام فصل کار مذاکره را آغاز کنیم.»

مهر

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن