Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته از بارکلی رضایت دارد اما قصد دارد از او پس از یک مصدومیت طولانی مدت، محافظت کند تا مصدومیت های کوچک سراغش نیاید. 

طرفداری- در آستانه بازی حساس مقابل منچستر سیتی و پس از آن بارسلونا، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی به زمان حال فکر می کند. آن ها دو هفته بسیار دشوار را پیش رو دارند. 

به گزارش وبسایت باشگاه چلسی، آنتونیو کونته گفت:

دو بازی خوب را انجام دادیم (برابر بارسا و یونایتد) اما در بازی دوم نتیجه عادلانه نبود چون لیاقت بیشتری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراموش نکنید که در نیمه دوم، سه دقیقه به پایان کمک داور تصمیم گرفت که یک آفساید اعلام کرد، یک بار توپ را به تیر زدیم و برای مدتی طولانی صاحب توپ و میدان بودیم. مقابل بارسلونا عملکرد خوبی داشتیم و می خواهیم برابر سیتی این را تکرار کنیم. باید به تلاش خود ادامه دهیم. تا پایان فصل باید به تلاش ادامه دهیم تا جایی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. مهم ترین چیز زمان حاضر است چون همین زمان است که مهم است و باید در آن بهترین عملکرد را داشته باشیم. فراموش نکنیم که پیش از بارسلونا، باید برابر کریستال پالاس بازی کنیم. پس از بارسلونا هم در خارج از خانه، در جام حذفی مقابل لسترسیتی بازی می کنیم. دو هفته بسیار مهم داریم. 

او در خصوص وضعیت منچسترسیتی گفت:

اگر همینطور با همین عطش ادامه دهند، بی شک به نتیجه می رسند. چون وضعیت فیزیکی فوق العاده ای را به نمایش گذاشته اند. خوب بازی می کنند و میل فراوانی دارند. پس از پیروزی برابر آرسنال در لیگ کاپ، آن ها باز هم عطش خود را (در بازی لیگ برابر آرسنال) نشان دادند و این یعنی یک گروهِ تشنه موفقت هستند. کار ساده ای ندارند اما نشان داده اند که بهترین در لیگ هستند. 

او در مورد راس بارکلی گفت:

او مصدومیت بدی در اورتون داشت. وقتی چنین مصدومیتی پیش می آید، باید اشتیاق فراوانی نشان دهید و مرتباً سخت کار کنید. اما وقتی پس از یک مصدومیت طولانی بر می گردید، ریسک مصدومیت های کوچک شما را تهدید می کند. وضعیت او خوب است. بازیکن جوان خوبی است و حالا زمان آن است که به بازیکنی تبدیل شود که می تواند جایی در جام جهانی داشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)