Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:08:19 GMT

قطع گاز جایگاه« سی ان جی» شهرداری بجنورد بدون مجوز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۶۳۸۳

قطع گاز جایگاه« سی ان جی» شهرداری بجنورد بدون مجوز

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: شرکت گاز بدون مجوز، گاز جایگاه« سی ان جی» شهرداری بجنورد را قطع کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی که در محل نهالستان بجنورد برگزار شد، به قطع گاز جایگاه «سی ان جی» شهرداری بجنورد اشاره و اظهارکرد: شرکت گاز بدون مجوز و بدون هیچ علتی گاز این جایگاه را قطع کرده که سبب ایجاد مشکل برای مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتیان در ادامه به ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: ۱۰ سال از عمر ناوگان های حمل و نقل عمومی مرکز استان خراسان شمالی گذشته و طی چند سال اخیر اتوبوسی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه براساس طرح جامع باید ۴۵ درصد مسافران سطح شهر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا شوند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰.۵ درصد مسافران درون شهری بجنورد با ناوگان عمومی جابجا می شوند که از استاندار لازم ۳۴.۵ درصد امکانات کمتری را داریم.

براتیان افزود: چنانچه ۳.۵ درصد از امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم به شرایط نرمان جابجایی مسافر می رسیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری های لازم به منظور اهمیت رفاه حال همشهریان توانستیم از محل سفر مقام معظم رهبری  سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  اعتبار جذب کنیم.

شهردار بجنورد بیان کرد: قرار است ۱۰ دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات شهرداری خریداری و همچنین علاوه بر این تعداد ۱۵ دستگاه دیگر وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شود که ۵۰ درصد حمل و نقل های عمومی انجام خواهد شد.

فضای ۲۰ هکتاری تولید گل در نهالستان بجنورد

براتیان در ادامه به خودکفایی و تولید گل در مرکز استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: با ۱۷ برابر توسعه فضای گلخانه ای توانسته ایم به خود کفایی برسیم به طوری که ۳۰۰ هزار گلدان از نهالستان به سطح شهر منتقل خواهد شد.

وی اظهار کرد: طی سال های گذشته تولید گل در فضای ۱.۵ هکتاری در محل شهربازی انجام می شد و یا از دیگر استان ها تهیه می شد.

جشن گل کاری در باغ ایلخانی

شهردار بجنورد همچنین با بیان اینکه در ۱۵ اسفند ماه جاری جشن گل کاری در محل باغ ایلخانی برگزار می شود، گفت: همشهریان تا روز ۱۷ اسفند ماه می توانند از نهالستان عکس و فیلم تهیه کنند.

وی بیان کرد: از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۷ عملیات حفاری در سطح شهر ممنوع و قبل این تاریخ بهسازی های لازم انجام شود.

شهردار بجنورد تصریح کرد: همچنین تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده تمام متکدیان به گرمخانه شهرداری منتقل می شوند.

وی در ادامه به راه اندازی محلی در چهارراه امریه برای دست فروشان اشاره کرد و افزود: امسال تمامی دستفروشان از سطح شهر جمع آوری و در این محل مشخص ساماندهی می شوند.

شهردار بجنورد اعلام کرد: به مناسبت ایام نوروز ۲۰ المان در سطح شهر نصب و ماندگار خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی