Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:‌بعد از بررسی‌هایی دقیق و تخصصی که انجام شد تخلف و فساد مالی در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل توسط برخی کارکنان محرز شد و سه نفر در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ استانها اردیبل نظرات

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بعد از بررسی‌هایی دقیق و تخصصی که انجام شد تخلف و فساد مالی در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل توسط برخی کارکنان محرز شد و متخلفان در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازداشت سه نفر در مورد این پرونده خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده از سه ماه قبل تشکیل شده و پیگیری‌های لازم در این زمینه توسط اطلاعات و دادستانی انجام شد و پس از بررسی‌ها و محرز شدن فساد مالی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اقدام به بازداشت این افراد کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به موارد تخلف متهمان تصریح کرد: سو استفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه‌های کلان و جعل اسناد دولتی در پروانه چاه‌های عمیق از جمله موارد تخلف این افراد بوده است.

عتباتی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان و متولیان امر در حوزه حفاظت از منابع دولتی و ملی در انجام رسالت و وظایف خود کوتاهی کرده و با سو استفاده از موقعیت خود اقدام به دریافت رشوه و خیانت کرده‌‌اند که این امر سبب تخریب منابع دولتی و ملی می‌شود.

وی از تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی امور آب خبر داد و افزود: صیانت از منابع آب‌های زیرزمینی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضا در استان بوده و انتظار داریم مسئولان و متولیان امر نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ

تین نیوز

در حالی که از دو دهه قبل در شهرهای توسعه یافته، تامین پارکینگ به عنوان یکی از عوامل اصلی تقاضای القایی ترافیک شناخته شده و سیاست محدود کردن فضاهای توقف خودرو در مراکز پرترافیک در دستور کار قرار گرفته است، شهرداری تهران مشغول اجرای طرحی با عنوان «نهضت پارکینگ سازی» است. 

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت، مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶، ساخت پارکینگ های محلی، منطقه ای و حاشیه ای همچون زیرسطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ خودرو در ۲ طبقه و پارکینگ بعثت با ظرفیت ۵۸۲ جای پارک در ۶ طبقه از برنامه ها و اولویت های شهری این منطقه است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران  با همراهی جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۶ از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های حمل و نقل ترافیکی این منطقه بازدید و درباره رفع موانع اجرایی و تسریع عملیات عمرانی این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

شهریار افندی زاده در حاشیه بازدید از مسیرهای بزرگراهی با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجانی، شهید تندگویان و بعثت در این منطقه، افزود: با وجود مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقای ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه ها است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اظهار کرد: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه های BRT، ساخت پارکینگ های طبقاتی و اورهال پارکینگ های روتاری از دیگر اقدام های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران هستند.

افندی زاده ادامه داد: پروژه پارک حاشیه ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند