Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: رودخانه "تلخ آب" در منطقه تنگ فنی شهرستان پلدختر بر اثر نشت بنزین آلوده شد.

 امیر محمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 5 صبح امروز بر اثر شکستگی لوله و نشت بنزین رودخانه "تلخ آب" در منطقه تنگ فنی شهرستان پلدختر آلوده شد.                   

محمدی نژاد افزود: شکستگی خط لوله 20 اینجی بنزین در منطقه تنگ فنی، خاک منطقه و نیز رودخانه "تلخ آب" در محدوده تنگ فنی را آلوده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کمترین زمان ممکن نیروهای اداره محیط زیست شهرستان پلدختر به محل اعزام شدند و با تلاش فراوان نیروهای فنی شرکت نفت و تلاش نیروهای حفاظت محیط زیست و سدخاکی در ورودی رودخانه تلخ آب ایجاد کردند، از ورود بیشتر بنزین به داخل رودخانه جلوگیری بعمل آمد .

گفتنی است صبح امروز ترکیدگی لوله خط انتقال بنزین در منطقه چنار پلدختر حدود 2 ساعت محور قدیم پلدختر- اندیمشک را در گردنه ماژین مسدود کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر