Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@14:17:00 GMT

جاسوسی سرمربی فرانسوی مراکش از تیم ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۶۹۲۲

جاسوسی سرمربی فرانسوی مراکش از تیم ایران

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش یک دستیارش را مامور سفر به تونس و مشاهده بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر حریف آفریقایی‌اش کرده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه الجریده 24 مراکش در خبری با عنوان اِروی رنار از تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه جاسوسی خواهد کرد، نوشت: اِروی رنار تصمیم گرفت تا یک نفر از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش را به تونس بفرستند تا بازی دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایران را از نزدیک مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستیار سرمربی فرانسوی باید با حضور در ورزشگاه رادس تونس در روز 23 مارس سال جاری میلادی نکات فنی مهمی را از حریف مراکش به دست آورد.

رسانه مراکشی در ادامه آورده است: اِروی رنار قصد دارد تا در گزارش دستیار ویژ‌ه خود سطح فنی و سبک بازی تیم ملی فوتبال ایران را مشاهده کند. به ویژه اینکه ایران نخستین حریف مراکش در گروه B جام جهانی 2018 روسیه است. جاسوس اِروی رنار باید اطلاعات دقیقی نیز درباره جنبه‌های فنی، تاکتیکی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در گزارش ویژه خود درج کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان،  ادامه داد: همه این موفقیت‍ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش
  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • فیلم/ درگیری بازیکنان ایران و مراکش
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد