Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - بهاره رهنما به شایعه‌ای که درباره حمایت او از چند همسری منتشر شده بود، در اینستاگرام پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما در اینستاگرام نوشت: «بنده نه تنها از چند همسری دفاع نمی‌کنم بلکه در اغلب موارد و خصوصا نوع پنهانکارانه این عمل را به عنوان یک حقوقدان جرم می‌دانم! چندی پیش افتخار این رو داشتم که به عنوان یکی از فعالین حقوق زنان در ایران از سازمان مال برای کوشش در مورد اصل پنجم (برابری جنسیتی زنان و دختران) از مقر این سازمان در تهران تقدیر نامه ای دریافت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام این سال ها هم سعی کردم بعتوان یک زن با زن ستیزی رایج در کشورم مبارزه کنم چه با انتخاب هام و چه با نگرشم، پارسال هم نمایشنامه "دیگری "رو کارگردانی و باز نویسی کردم که در راستای خشونت علیه زنان و چند همسری بود و الان سایت های جعل کننده و زرد به دروغ از من مطلبی رو در حمایت از چند همسری منتشر کردند که از همین صفحه و شخصا به شدت تکذیب می‌کنم و خواهش میکنم از تک تک فالور های عزیزم که رسانه باشند و این دروغ را تکذیب کنند.»

58241

کلید واژه‌ها : بهاره رهنما - بازیگران سینما و تلویزیون ایران - چهره‌ها در اینستاگرام -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی