Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:32:35 GMT

ثبت نام نمایشگاه کتاب تهران تاپایان هفته قطعی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۳۵۸

ثبت نام نمایشگاه کتاب تهران تاپایان هفته قطعی است

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ثبت نام ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان این هفته قطعی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هومان حسن‌پور مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا درباره زمان ثبت نام ناشران داخلی گفت: ما قطعاً این هفته ثبت نام از ناشران داخلی را آغاز خواهیم کرد‌، پیش‌بینی من این است که طی دو روز آینده انجام خواهد شد، با توجه به اینکه فرصت باقی‌مانده بسیار اندک است،‌ ما از ناشران خواهشمندیم که از همان روز نخست اقدام به ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پرونده ثبت نام ناشرانه هر چه سریعتر بسته شود.

وی ادامه داد: ما منتظر ابلاغ آیین‌نامه جدید هستیم،‌ آیین‌نامه ثبت نام تغییراتی جزئی داشته است که از سوی شورای سیاست‌گذاری به تصویب رسیده است. البته به جز ابلاغ آیین‌نامه برخی ریزه‌کاری‌های دیگر نیز باقی مانده مه تلاش می‌کنیم ظرف امروز و فردا برطرف کنیم.

پیش از این حسن‌پور درباره تغییرات آیین‌نامه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم گفت:‌ در حال بررسی آیین‌نامه هستیم یک سری اصلاحیه‌ها را مدنظر داریم تا به شورای سیاست‌گذاری برای تصویب بفرستیم،‌ این اصلاحیه‌ها هم در بحش شیوه‌های حضور خواهد بود و هم تخلفات. سال گذشته ما ثبت نام ناشران داخلی را سوم اسفند ماه کلید زدیم،‌ تازه از 20 روز پیش از این تاریخ نیز تغییرات آیین‌نامه‌ای را انجام داده بودیم،‌ اینگونه نیست که اراده کنیم،‌ ثبت نام انجام شود. اگر قرار باشد تغییری رخ دهد‌،‌ باید بررسی شود،‌ چه بخواهیم چه نخواهیم کار نمایشگاه کتاب تهران دیر شروع شده است‌، عجله نکنیم بهتر است.ما همین حالا نیز کاری را که سال گذشته طی 20روز انجام دادیم،‌ 5 روزه انجام می‌دهیم.

منبع:تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب جمکران با بیش از ۵۰۰ عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۱۰ عنوان تازه های نشر این انتشارات هستند.

رونمایی از کتاب‌های انتظار و مهدویت،رمان های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال پیش تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. ۳۰۰ اثر نیز از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

همچنین نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های این انتشارات برای نمایشگاه کتاب است.

کد خبر 6092894 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم