Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:49:55 GMT

سلفی خطرناک چند نوجوان روی ریل راه‌آهن! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۶۵۵

سلفی خطرناک چند نوجوان روی ریل راه‌آهن! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنج نوجوان روس که در مسیر حرکت یک قطار اقدام به گرفتن عکس سلفی کرده بودند خبرساز شدند. در ویدئویی که منتشر شده است این پنج نوجوان در عملی خطرناک در حالی که پشت به قطار ایستاده اند تلاش می‌کنند عکس سلفی بگیرند.

راننده قطار با بوق‌های ممتد و هشدار به آنها سعی می‌کند آنها را از روی ریل قطار دور کند اما آنها بدون توجه به خطر، مشغول خندیدن و جوک گفتن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو با فرار کردن نوجوانان به زمین برفی اطراف ریل تمام می‌شود.

گفتنی است؛ اواخر ماه ژوئن نیز سه نوجوان 10 تا 13 ساله که در حال گرفتن عکس سلفی در مسیر راه آهن سیبری بودند در اثر برخورد قطار با آنها کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

بازی با مرگ چند نوجوان روی ریل قطار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا

متخصص چشم‌پزشکی با اشاره به افزایش سرطان‌های سطح چشم، از تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرارگرفتن در معرض آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا پیمان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با محوریت ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آلاینده‌ها و پیشگیری از اثرات مخرب آن‌ها بر سلامت محیط و جامعه اظهار کرد: چشم عضو بسیار مهمی در بدن است که عملکرد و نقشی حائز اهمیت در بدن دارد، در واقع چشم برقرارکننده ارتباط افراد با پیرامون است که اطلاعات بسیار زیادی را از محیط را از طریق بینایی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه چشم عضوی بسیار ظریف و حساس است که می‌تواند به راحتی متحمل آسیب شود، افزود: هنگامی که افراد به صورت مداوم با مواد سمی در ارتباط باشند، مشکلات و آسیب‌هایی متوجه چشم آن‌ها خواهد شد که ارتباط بعضی از این آسیب‌ها با آلودگی هوا به اثبات رسیده و بعضی دیگر بر پایه فرضیات است و علم در این زمینه هنوز تکمیل نشده است.

متخصص چشم‌پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: افراد مبتلا به گلوکوم یا آب‌سیاه با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا شاهد تشدید بیماری خود خواهند بود، همچنین بیماری دیابت تأثیر اثبات‌شده‌ای بر شبکیه چشم دارد و آلودگی هوا بر تشدید دیابت افراد نیز تأثیرگذار است.

پیمان ادامه داد: مشکلات سطح چشم از جمله حساسیت، سوزش، خارش و عوارض خشکی چشم نیز با قرارگیری در معرض آلودگی هوا تشدید می‌شود و با تجربه روزهای آلوده، افراد درگیر با مشکلات مذکور علائم شدیدتری را تجربه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بیماری‌هایی از جمله آب مروارید نیز با سموم ارتباط دارند، گفت: به‌طور کلی قرارگیری در معرض سموم منجر به تشدید بعضی علائم و بروز زودتر آن‌ها می‌شود و طی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر شاهد شیوع بیشتر بعضی بیماری‌های مرتبط با چشم از جمله سرطان‌های سطح چشم بوده‌ایم.

متخصص چشم‌پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه تأثیراتی که آلودگی هوا بر سلامت افراد می‌گذارد بر هیچ فردی پوشیده نیست، اضافه کرد: به‌طور قطع نمی‌توان اعلام کرد که افزایش سرطان‌های سطح چشم به دلیل آلودگی هوا بوده است، اما طی سال‌های اخیر تنها عاملی که تشدید شده است، آلودگی هوا و در معرض سموم محیطی قرار گرفتن به‌شمار می‌رود.

کد خبر 751413

دیگر خبرها