Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز خواستار مشارکت هر چه بیشتر وکلا در انتخابات هیات مدیره کانون مرکز شد و گفت: بی تفاوتی و عدم مشارکت در انتخابات هیچ نتیجه‌ای جز صدمه به کانون وکلا ندارد.

ایران آنلاین /امیر حسین‌آبادی با اشاره به انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز در روز پنج شنبه - 17 اسفند ماه - ضمن دعوت از وکلا برای شرکت در این انتخابات، اظهار کرد: کانون های وکلای دادگستری هر دو سال یک بار باید سرنوشت صنفی خود را تعیین کرده و ما انتظار داریم که از این انتخابات استقبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش من این است که همکاران در سرنوشت اداره کانون ها دخالت داشته باشند.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز بیان کرد: همکاران با شرکت در انتخابات به فردی که می شناسند رای بدهند و در صورت عدم شناخت کافی تحقیق کنند و منتخب‌شان افرادی باشد که در اداره کانون ها و حفظ استقلال آن موثر باشند. بی تفاوتی و عدم مشارکت در انتخابات هیچ بازخوردی جز صدمه به کانون وکلا ندارد.

حسین آبادی با ابراز تاسف از پایین بودن درصد مشارکت در انتخابات کانون وکلا، اظهار کرد: پایین بودن درصد انتخابات یک صنف فرهیخته به نسبت درصد انتخابات عمومی در کشور، باعث تاسف است، در حالی که باید عکس این اتفاق وجود داشته باشد. اگر در انتخابات عمومی 60 درصد مشارکت می شود این میزان در صنف وکلا باید حداقل به 70 درصد برسد.

وی افزود: از همکاران مؤکدانه دعوت می کنم که با انتخاب آگاهانه مدیران خود در این انتخابات شرکت کنند. دوره آینده بسیار حساس است و البته هرچه جلوتر می رویم حساسیت در این زمینه بیشتر می شود.

رییس کانون وکلای مرکز علت بی تفاوتی برای حضور در انتخابات کانون های وکلا را حضور بخشی از وکلای مرکز در سایر استان‌های غیرقابل دسترس از جهت بعد مسافتی دانست و تصریح کرد: شاید دلیل دیگر این عدم استقبال مایوس بودن از مدیران باشد، اما هیچ یک از این موارد دلیل نمی شود که در انتخابات شرکت نکنند. اگر مدیران کانون ها خوب نبودند دلیلش عدم اعمال نظر وکلا در گزینش و انتخاب افراد بوده است. بنابراین این که مدیران کار نکردند دلیل خوبی نخواهد بود.

حسین آبادی در پایان تعداد نهایی داوطلبان انتخابات هیات مدیره را تا امروز 90 نفر اعلام کرد و گفت: از میان 97 نفر داوطلب نهایی انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز با انصراف 7 نفر از داوطلبان تا امروز 90 نفر در میدان رقابت باقی ماندند. از این تعداد 18 نفر مشتمل بر 12 عضو اصلی و 6 عضو علی البدل برای انتخابات هیات مدیره کانون انتخاب می شوند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد