Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:19:12 GMT

جزییات انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۶۶۵

جزییات انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان

رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان از برگزاری انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان در تاریخ ۱۴ اسفند خبر داد.

هوشنگ جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اصفهان به صورت شورایی برگزار شد و دورۀ دو سالۀ این انجمن اکنون به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل از کلیۀ سرپرستان ۴۱ گروه نمایشی ثبت شدۀ استان دعوت شد تا در صورت تمایل برای کاندیدا شدن با مراجعه به بخش کارشناسی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی خود را اعلام کنند.

وی با معرفی کاندیداهای این شورا ادامه داد: یازده نفر در این انتخابات کاندیدا شده‌اند که اسامی آن‌ها عبارت است از: هوشنگ جمشیدیان، احمد شاهین، احسان جانمی، پیمان کریمی، رسول هنرمند، محمدجواد صرامی، احمد خوانساری، محسن احمدی نیک، احسان فاضلی، هادی عسکری و محمد ترابی.

رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان با اشاره به تاریخ برگزاری این انتخابات گفت: دوشنبه ۱۴ اسفندماه رأس ساعت ۱۴ و سی دقیقه انتخابات این انجمن با حضور دو نماینده از مرکز هنرهای نمایشی کشور، شورای فعلی انجمن هنرهای نمایشی، دو تن از هنرمندان پیشکسوت و نمایندۀ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار می شود و کلیۀ اعضای گروه‌های ثبت شدۀ نمایشی استان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: پس از شمارش آرا پنج نفر به عنوان شورای انجمن هنرهای نمایشی انتخاب می‌شوند که می‌توانند از بین خود یک مدیر، خزانه‌دار، بازرس، عضو علی‌البدل، مسئول روابط عمومی و تبلیغات و مسئول سایت انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب کنند و از فروردین ماه سال آینده مقارن با روز جهانی تئاتر شروع به کار کنند.

جمشیدیان در خصوص ایجاد باشگاهی به نام باشگاه تماشاگران اظهار کرد: به دلیل مطرح شدن بحث اقتصاد هنر بر آن شدیم تا به منظور تسهیل ورود تماشاگران به سالن های تئاتر با ثبت شمارۀ آنان در قدم اول تخفیفاتی را در نظر بگیریم و در گام بعدی آنان را تحت عنوان باشگاهی به نام باشگاه تماشاگران دسته بندی کنیم. این دسته‌ها شامل نمایش‌های کودک، نوجوان، بزرگسال و بخش تجربی می‌شود و برای ایاب و ذهاب تماشاگران نیز تسهیلاتی فراهم خواهد شد. ایجاد بسته‌های تشویقی و تقسیم مخاطبان به تعداد شب‌های نمایش، از دیگر اقداماتی است که به امید خدا در شورای آینده پیگیری امور مربوط به آن انجام خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک ۳۰ نفره برای تهران شدند که از بین ۳۰ گزینه پیشنهادی، ۱۳ گزینه به دور دوم انتخابات راه یافتند. دور دوم انتخابات قرار است جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود.

در همین زمینه یک عضو شورای ائتلاف در گفت‌وگو با تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است ۳ نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گفت که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست ۱۳ نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست ۱۶ نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره ۳ گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901348

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات