Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ هر سال اتاق اصناف تهران با توجه به روزهای پایانی سال تمهیداتی را برای رفاه حال مردم می‌اندیشد.

وی افزود: چند برنامه ستاد تنظیم بازار تدوین کرده که در این راستا بخشی از مسئولیت بر عهده اتاق‌های اصناف سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: اصناف به عنوان حلقه آخر نظام توزیع کشور یقیناً در ارائه خدمات پایان سال می‌تواند نقش خوبی ایفا کند که هم اکنون در حال انجام این وظیفه هستیم.

فاضلی اظهار داشت:‌ یکی از مباحث برگزاری نمایشگاه بهاره است که بر پایه آنها در سراسر کشور، شهرهای بزرگ و کلانشهرها آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بخش دوم هم برای رفاه حال مردم فروش فوق‌العاده توسط اصناف است که در ۱۷ استان اصناف فروش فوق‌العاده را آغاز کردند.

وی افزود:‌تا این لحظه اکثریت قریب به اتفاق کالاهایی که در سبد خانوار و در سبد پایان سال خانوار قرار می‌گیرد با کمترین افزایش قیمت به مردم عرضه شده و در برخی موارد تقلیل قیمت نسبت به بهمن ماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به هر حال یکسری اشکالات در کار ما به عنوان اصناف وجود دارد گفت: بارها گفته‌ام که زیرساخت لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره وجود ندارد اما با این وجود این نمایشگاه‌ها هر ساله تا به امروز برپا شده است.

فاضلی اظهار داشت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره فوق‌العاده است اما فضای لازم برای برپایی این نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: بیش از ۷۰ هزار نفر از نمایشگاه بهاره بازدید کرده‌اند.

وی گفت:‌نمایشگاه بهاره در تهران از ۹ اسفند آغاز شده و تا ۱۸ اسفند آماده ارائه خدمات به مردم است، اما فروش فوق‌العاده تا پایان سال و حتی تا ۲۰ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

وی افزود: کالاها در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ الی ۲۰ درصدی به مردم عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ۵ نمایشگاه بهاره در تهران برپا شده اما نزدیک به ۷۰ نمایشگاه بهاره در کشور آماده ارائه خدمات به مردم است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: اجاره غرفه‌ها در نمایشگاه بهاره به طور میانگین برای هر ۱۰ روز ۳ میلیون تومان است.

وی در پاسخ به این سؤال که درآمد حاصل از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در کجا صرف می‌شود، گفت: کل درآمد حاصل از برپایی این نمایشگاه وارد مسائل مالی اتاق تهران می‌شود و عین آن درآمد هم هزینه می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه من نمی خواهم اکنون آماری به شما بدهم، گفت: برای تأمین امنیت این نمایشگاه‌ها از من مبلغ را نپرسید، حداقل یک سوم درآمد حاصل از برپایی نمایشگاه‌ها صرف امنیت آن می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: درآمد حاصل از برپایی نمایشگاه‌های بهاره هزینه‌های جاری خود نمایشگاه‌ها می‌شود.

وی افزود: برای برپایی این نمایشگاه‌ها نیازمند به چادر هستیم و همچنین برای امنیت آن باید آتش‌نشانی و سایر مسائل وجود داشته باشد که بابت همه اینها باید هزینه پرداخت و اتاق مسئول جامع این هزینه‌ها است.

فاضلی در پاسخ به این سؤال که چرا در اجلاس امروز ابهام در مورد نحوه هزینه‌کرد درآمد حاصل از برپایی این نمایشگاه‌ها شد، گفت: بحث این نمایشگاه‌ها نبود و بحث درآمد حاصل از نمایشگاه‌های اختصاصی بود.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: این موضوع به اتاق ربطی ندارد و شرکتی به نام مثلاً شرکت صنوف تولیدی و یا شرکت فجر اصناف است که اینها ربطی به اتاق اصناف تهران ندارد و اینها تقریباً از بین رفته‌اند و الان وجود ندارند که مجامعی دارند و آنها باید پاسخگو باشند، در حالی که برگزاری نمایشگاه بهاره زیر نظر اتاق اصناف تهران است و آن نمایشگاه‌ها و درآمد حاصل از آن که امروز مطرح شد به اتاق اصناف مربوط نمی‌شود.

وی افزود: درآمد حاصل از نمایشگاه‌ بهاره یک بار در بودجه اتاق و یک بار به صورت مستقل بررسی می‌شود و بررسی مستقل آن را وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عهده دارد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد