Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:29:39 GMT

آغاز جشنواره نشریات دانشجویی در جزیره عجایب هفتگانه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۸۸۳

آغاز جشنواره نشریات دانشجویی در جزیره عجایب هفتگانه

خبرگزاری شبستان: هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور کشور صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی و نخبگان و برگزیدگان نشریات دانشجویی در جزیره عجایب هفتگانه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، در این جشنواره تعداد 150 دانشجو در قالب 28  غرفه و 340 نشریه با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر محمد خیری، سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در این آیین گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری و مقامات عالی دانشگاه پیام نور کشور، رشد آموزشی به تنهایی ممکن نیست و نیازمند رشد فرهنگی تواما با رشد آموزشی در دانشگاهها می باشیم.

 

وی افزود: برای رشد فرهنگی نیازمند نشریات فعال و پویا در دانشگاهها بوده و از این طریق قادر به ایجاد انگیزه، نشاط و شور در دانشجویان خواهیم بود.

 

خیری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بالغ بر 500 واحد دانشگاهی و 500 هزار دانشجو در سراسر کشور دارد، افزود: با وجود این تعداد دانشجو نیازمند وجود تعداد زیادی از نشریات در سراسر دانشگاهها برای رشد و پویندگی هستیم.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه هدف از برگزاری هفتمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور سراسر کشور را اشاعه فرهنگ ایجاد نشریات و استفاده از جاذبه های فرهنگی به صورت خبر است .

 

خیری همچنین اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به واسطه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط کشور حضور فیزیکی دارد و می تواند به رشد فرهنگی کشورکمک کند که از اهداف این جشنواره رشد فرهنگی در جامعه بوده است.

 

به گفته وی، هرمزگان توانایی و ظرفیت بالقوه ای برای برگزاری این چنین جشنواره ها در کشور دارد و دانشگاه پیام نور هرمزگان این پتانسیل را دارد که میزبان جشنواره هایی در سطح ملی و بین المللی نیز باشد.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان ادامه داد: انتخاب جزیره قشم به واسطه جاذبه توریستی آن بوده و هدف معرفی این جزیره به عنوان نماد و سمبل به سراسر کشور می باشد.

 

خیری تصریح کرد: پیام نور با توجه به زیرساختهایی که دارد می تواند سمبلی برای کل کشور باشد و  توانستیم از پتانسیل برگزاری هفتمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویان دانشگاه پیام نور برای معرفی هر چه بیشتر قشم و استان هرمزگان به سراسر کشور بپردازیم.

 

وی با اشاره به اینکه مقام عالی دانشگاه پیام نور از لحاظ زیرساختی و بودجه به برگزاری این جشنواره کمک شایانی کرده است، افزود: کیفیت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در معرفی جزیره قشم کمک شایانی کرده است.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد:تعداد 3  نشریه واحدهای دانشگاه پیام نورهرمزگان در این جشنواره شرکت کرده و انتظار داریم هر 3 نشریه در روز اختتامیه حائز رتبه برتر شوند .

 

این نمایشگاه از امروز 13 اسفندماه به مدت سه روز در محل نمایشگاه های دائمی قشم در حال برگزاری است و عموم شهروندان جزیزه می توانند از ساعت 9 صبح الی 21 شب از هفتمین نمایشگاه نشریات داشجویی پیام نور سراسر کشور بازدید کنند .

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در نشست با معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی کشور، اظهار داشت: به کار گیری از انرژی اتمی و هسته‌ای در موضوعات مختلف کشور می‌تواند منشأ اثرات نیک بسیاری شود و در حل مسائل به کمک کشور بیاید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه اتمی سیریک در شرق هرمزگان افزود: تلاش ما بر این است که توسعه صنعت هسته‌ای در استان را متوازن با توسعه منابع انسانی منطقه پیش ببریم از این رو همزمان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک مقدمات تأسیس هنرستان مرتبط با این صنعت نیز در استان فراهم شده است.

دوستی همزمانی توسعه انرژی اتمی در استان و تربیت جوانان متخصص را مصداق پیشرفت پایدار دانست و گفت: پس از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد چهارمین مدرسه انرژی اتمی کشور در هرمزگان تأسیس می‌شود و از مهر ماه سال جاری دانش‌آموزان مستعد استان هرمزگان می‌توانند تحصیل خود در این مدرسه آغاز کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی دانش آموزان مستعد جامعه مددجویی می‌توانند در این هنرستان تخصصی تحصیل رایگان داشته باشند.

استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: با احداث این هنرستان تعداد هنرستان‌های تخصصی استان به ۲۹ عدد خواهد رسید که بر اساس امر رهبری برای مهارت‌محور کردن آموزش‌ها شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گسترش انرژی اتمی در استان را از مصادیق توسعه زیربنایی و پایدار دانست و تاکید کرد: استفاده از این صنعت می‌تواند بسیاری از چالش‌های استان را در حوزه‌های مرتبط با انرژی به خصوص برق و شیرین‌سازی آب دریا مرتفع کند.


کد خبر 6088020

دیگر خبرها

  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور