Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:12:16 GMT

برخورد جدی اتاق اصناف قرچک با عطاری های متخلف

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۹۵۰

برخورد جدی اتاق اصناف قرچک با عطاری های متخلف

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک از برخورد جدی بازرسان اتاق اصناف قرچک با فروش دارو های غیر مجاز در عطاری ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و بازرسی های اتاق اصناف  بر اساس مراجعات مردم و نیاز بازار و در زمان های خاص مانند ایام  اوج خرید  انجام می شود و ممکن است نظارت بر برخی صنوف در ماه های خاصی بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تاجیک گفت:  نظارت بر همه صنوف در طول سال انجام می شود اما با توجه به افزایش خرید مردم  در ایام پایانی سال  نیاز است بازرسان اتاق اصناف با سایر ارگان ها مانند اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت   همکاری بیشتری  در مورد گشت های  مشترک خواهند داشت.

 وی افزود: بر همین اساس با توجه به  مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک، اتاق اصناف در گشت مشترک با شبکه بهداشت  نسبت به بازرسی از عطاری های سطح شهرستان اقدام  کرد.

 رئیس اتاق اصناف قرچک تصریح کرد : با توجه به  حضور کارشناس  دارو شبکه بهداشت در این گشت برخی از واحدهای عطاری قرچک که اقدام به فروش داروهای غیر مجاز داشتند با دریافت اخطار موظف به جمع اوری دارو ها شدند و برخی از داروها و پودر های غیر مجاز نیز توسط بازرسان جمع اوری شد.

 وی گفت: عطاری ها نباید داروهای  که با نسخه پزشک در داروخانه ها عرضه می شود را در عطاری به فروش برسانند  و همچنین فروش هرگونه داری پودر های بدنسازی نیز ممنوع است  

 تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: در این گشت مشترک تعداد زیادی قرص  و داروهای جنسی ، بدنسازی و غیر مجاز جمع اوری و به برخی از واحدها اخطار داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید