Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، مسابقات والیبال نوجوانان لیگ دسته یک استان اصفهان با شرکت تیم های قدرتمندی از شهر اصفهان وشهرستان های استان زیر نظر هیأت والیبال استان اصفهان به صورت رفت برگشت در چهار گروه به مدت دو ماه بر گزار شد.

دوتیم والیبال نوجوانان آرال و آرتمن شهرضا توانستند با شایستگی به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مرحله نیمه نهایی دو تیم آرال شهرضا و هیأت والیبال برخوار توانستند با شکست حریفان خود در روز پنجشنبه مورخ دهم اسفندماه در سالن صفوی پور اصفهان به دیدار پایانی راه پیدا کنند. دو تیم نوجوانان آرتمن و ستارگان اصفهان نیز به دیدار رده بندی راه یافتند. این دو دیدار نهایی با حضور پیشکسوتان ورزش استان در روز جمعه مورخ یازدهم اسفندماه در سالن صفوی پور اصفهان برگزار شد.

تیم هیأت والیبال برخوار قهرمان سه سال متوالی استان که از چند بازیکن مطرح شهر اصفهان سود می برد به مقام قهرمانی رسید.

تیم خوب آرال شهرضا به مربیگری کمال محبی پور و سرپرستی محمدرضا ربیعی نائب قهرمان لیگ دسته یک استان شد. ترکیب این تیم را آقایان؛ امیرحسین عمرانپور، سید ابوالفضل هاشمی، امیرعباس سپهریان، محمدحسین سمنانی، مبین محمدرضایی، علی قرقانی، میثم صهبائی، سهیل خسرو، علیرضا امین بیطرف، محسن عمرانپور، سیدمحمدجواد واعظی، سید اسماعیل موسوی، مهدی کفاش، سینا آقایان حسینی، پیمان نادری و محمدحسین قیام تشکیل دادند.

تیم ستارگان اصفهان نیز سوم شد.

شایان ذکر است؛ کاپیتان تیم آرتمن طاها زمانی در دیدار رده بندی به دلیل حضور در تیم منتخب استان غایب بود و تیم آرتمن بدون نامبرده دیدار رده بندی را در یک رقابت نزدیک با نتیجه 2 بر 1 واگذار و به مقام چهارم رسید. هدایت و سرپرستی تیم را آقایان محمد علی زمانی و مجید دهقان عهده دار بودند.

رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا نیز از این مسابقات بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تا صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از شهرضا با ۱۲ میلیمتر، سمیرم ۹.۷ میلیمتر، مبارکه ۸.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۷.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۵.۳ میلیمتر، کبوترآباد ۴.۳ میلیمتر، نجف آباد ۳.۴ میلیمتر و ورزنه ۲.۴ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان و پایدار شدن شرایط جوی تا اواسط روز جمعه ۳۱ فروردین است.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، امروز به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق استان، بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه به تدریج از بعدازظهر امروز کاهش ابر را شاهد هستیم، گفت: از فردا پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جو پایدار خواهد بود، اما از عصر جمعه به تدریج با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

به گفته وی، ناپایداری‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مورد انتظار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای کمینه طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: آران و بیدگل با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان