Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:51:46 GMT

«مهرنامه» به اتهام ترویج مطالب علیه نظام مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۸۴۲۷

«مهرنامه» به اتهام ترویج مطالب علیه نظام مجرم شناخته شد

دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات از مجرم شناخته شدن هفته نامه مهرنامه در جلسه امروز دادگاه خبرداد.

علی اکبر کسائیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: یکی از پرونده ها هفته نامه یالثارات بود که شاکی پرونده در ابتدای دادگاه رضایت خود را اعلام کرد.همچنین در این جلسه به پرونده نشریه پیک سبز با عنوان اتهامی انتشار مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که در نهایت این نشریه مجرم شناخته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رسیدگی به پرونده ماهنامه مهرنامه خبر داد و گفت: به پرونده ماهنامه به مدیرمسئولی مهدی شمشیریان با دو عنوان اتهامی ترویج مطالبی که به اساس نظام لطمه می زند و همچنین  انتشار مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که در هر دو مورد با اکثریت آرا مجرم شناخته شد.

دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات با بیان اینکه مدعی العموم شاکی این ماهنامه بود، گفت: همچنین با اکثریت قریب به اتفاق، هیئت منصفه متهم را مستحق تخفیف ندانست.

وی افزود: این سه پرونده به ریاست قاضی شقاقی در شعبه ۶دادگاه کیفری یک استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

کسائیان ادامه داد: امروز همچنین در شعبه دیگری به ریاست قاضی محمدی کشکولی به پرونده مدیر مسئول همشهری جوان با عنوان اتهامی توهین رسیدگی شد که با اکثریت آرا و با شکایت شرکت سایپا مجرم شناخته نشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده مشاور املاک متخلف به اتهام ثبت نکردن کد رهگیری در سامانه، صادر نکردن فاکتور و اضافه دریافتی وجه کمیسیون، در شعبه دوم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   رحمت الله عالمی نژاد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • شهر کرج خواستگاه ترویج گل لاله در کشور شناخته شده است
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات