Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در آستانه سفرهای نوروزی 6 ‌کیلومتر از کنارگذر لنگرود و 6.5 کیلومتر از رینگ شرقی کنارگذر محمود آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

ایران آنلاین /مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: در آستانه سفرهای نوروزی و در راستای تکمیل بزرگراه ساحلی شمال کشور، بخش‌هایی از کنارگذرهای استان مازندران و گیلان زیر عبور ترافیک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خیرالله خادمی در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از کنارگذرهای ساحلی بیان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی و در راستای تکمیل بزرگراه ساحلی شمال کشور 12.5 کیلومتر دیگر به طول کنارگذرهای این محدوده افزوده می‌شود.

خادمی با اشاره به نقش کنارگذرها در هدایت ترافیک عبوری به خارج از شهرها اظهار داشت: به منظور تسهیل ترافیک، کاهش آلودگی درون شهرها و کاهش زمان سفر در بزرگراه ساحلی شمال کشور تا کنون بیش از 75 کیلومتر کنارگذر احداث شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: کنارگذرهای بزرگراه ساحلی شمال کشور در شهرهای انزلی، لنگرود، چالوس، نور، محمود‌آباد، بابل، ساری و گرگان قرار گرفته است و نقش مهمی در کاهش ترافیک در شهرهای شمالی کشور دارد و تاکنون بیش از 75 کیلومتر زیرعبور ترافیک قرار گرفته است.

خادمی با اشاره به بهره‌برداری از کنارگذر لنگرود در‌ ایام نوروز بیان کرد:‌ این کنارگذر به طول 9 کیلومتر است که یک باند آن در گذشته زیرعبور ترافیک قرار گرفته و به منظور تسهیل سفرهای نوروزی 6 کیلومتر دیگر از باند دوم آن در مرحله آسفالت قرار دارد و تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی تکمیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با احداث این کنارگذر توزیع و هدایت ایمن ترافیک حاصل می‌شود و از ورود وسایل نقلیه گذری به شهر لنگرود و ایجاد ترافیک جلوگیری می‌شود.

خادمی از تکمیل کنارگذر محمودآباد خبر داد و اظهار داشت:‌ این کنارگذر از دو رینگ شرقی و غربی تشکیل شده است و هر کدام به طول حدود 6 کیلومتر است و هم‌اکنون 6.5 کیلومتر از رینگ شرقی آماده بهره‌برداری در سفرهای نوروزی می‌شود.

/روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی