Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مخابرات محمودآباد از اجرای پروژه فیبر نوری تلفن ثابت در مسکن مهر سرخ‌رود با هزینه بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد. به گزارش بلاغ، به نقل از آوای‌شمال، یوسف بابایی در حاشیه بازدید از پروژه فیبر نوری مسکن مهر سرخ‌رود در گفت‌وگویی با بیان اینکه این پروژه به طور کامل از اعتبارات شرکت مخابرات اجرایی می شود، گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران، خصوصی است و در بحث توسعه و خودیاری هزینه نمی‌کند، ولی با هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به اینکه برآورد هزینه این پروژه از عهده ساکنین مسکن مهر سرخ‌رود خارج است، این خدمت به ساکنین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: طرح پروژه مسکن مهر سرخ‌رود از سه ماه قبل آماده شد و بعد از گذراندن مراحل اولیه و تامین بودجه این پروژه، امیدواریم تا پایان فروردین ماه سال 97 بتوانیم این پروژه را راه‌اندازی کنیم.

رئیس اداره مخابرات محمودآباد ادامه داد: این طرح بدون هیچ هزینه مشارکتی از مشترکین در حال اجرا می‌باشد و همچنین در ثبت نام ودیعه مشترک تا مبلغ یک میلیون ریال هم به مالکان تخفیف دادیم تا بتواینم خدمتی کوچک به منطقه به خصوص روستای چاکسر بخش سرخ‌رود انجام دهیم تا اهالی این روستا نیز بتوانند از تخفیف و بستر فیبرنوری برخوردار شوند.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارت از شرکت مخابرات ایران بدون هیچ هزینه اعتبار دولتی تامین شد، افزود: در مجموع از بحث تجهیزات سوئیچ، فیبر، olt و سایر تجهیزات مربوطه بیش از 5 میلیارد ریال برای شرکت مخابرات هزینه شد.

بابایی تصریح کرد: تمام مشترکین از بستر فیبر نوری تا پهنای 50 مگابایت اینترنت برخوردار می‌شوند و در بحث هوشمندی سازی که تمام ساختمان از مسئله دوربین یا دیتاها از این بستر تا پهنای 100 مگابایت برخوردار می‌شوند.

وی مزیت فیبر نوری را طول عمر و سرویسی نامحدود عنوان کرد و گفت: کابل‌های مسی که در گذشته استفاده می‌شد دارای نویزی بالا و عمری کوتاه بودند و در اثر باد و باران دچار اختلال می‌شدند.

رئیس مخابرات محمودآباد یادآور شد: تاکنون در هیچ کدام از مسکن مهرهای استان مازندران برای این چنین طرحی با چنین اعتباری اقدامی صورت نپذیرفت، ولی خوشبختانه استارت کار در این جا زده شد و در فروردین ماه آیین افتتاح برگزار می‌شود و مردم از این سرویس برخوردار می شوند.

بابایی در پایان گفت: از اردیبهشت ماه سال 97 واگذاری تلفن ثابت به مردم آغاز شده و تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد این سرویس به مشتریان تحویل داده می‌شود. کد مطلب: 353333  

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    اجرای فیبر نوری تلفن ثابت در مسکن مهر سرخ‌رود/ مالکان از اردیبهشت سال آینده تلفن ثابت دارند وضعیت نامناسب آسفالت شهر ساری و پاسخ عضو شورا بازار طلا همچنان راکد و قیمت‌ها آشفته است + قیمت سکه برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در بابل از 16 اسفند دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در گلوگاه رنج مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باید کاهش یابد تولید 400 تن شیرینی برای بازار شب عید در قنادی‌های مازندران/تغییری در قیمت نداریم نائب قهرمانی کشتی‌گیر تنکابنی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خدمات بهزیستی به بیش از 5 میلیون مددجو/اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز اقشار آسیب‌پذیر نیست چوب جدایی دو شهرستان بر مردم تنکابن/ جان مردم، لَنگ نیرو و امکانات! الزام فرهنگ‌‌سازی تفکیک زباله نیاز جدی در مازندران اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد میوه لیبرال دموکراسی چپاول، رانت و فساد است/مبارزه فرهنگی استراتژی دشمن آمریکا با فشارهای اقتصادی و فتنه‌انگیزی به دنبال مهار قدرت ایران است مدال طلای کشتی‌گیر جویباری در مسابقات آسیایی قرقیزستان مهمانی که خفه می‌کند و بیرون نمی‌رود تغییر رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر به سبک مدیرکل! اگر تصمیم محور مقاومت قاطع باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند عرصه‌های منابع طبیعی محل دفن زباله و پسماند نیست  

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

مسابقات دوی صحرانوردی بزرگسالان قهرمانی کشور در سوادکوه  

حرکت مداوم آیت‌الله فاضل در محور انقلاب و رهبری/ تضاد اشرافی‌گری با روحیه ساده‌زیستی عالمان دینی

زنگ جدایی و خطر طلاق در گلوگاه را جدی بگیریم

پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو با حضور برترین تیم‌های این رشته در شهرستان قائم‎شهر  

رنگ‌آمیزی پل چشمه کیله تنکابن برای استقبال از نوروز 97+ تصاویر  

کشاورز موفق آملی پیشرو در صنعت محصولات ارگانیک کشور  

فرار و بی‌تفاوتی مسئولان در مدیریت بحران‌ها

تغییر رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر به سبک مدیرکل!

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

 

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

مزارع کلزا در شرق مازندران  

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

 

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

«دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد  

پرورش ماهی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محمودآباد  

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس : پارکینگ‌ و کفی‌ها حق ندارند هیچ پولی از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند

 
پلیس گفت: متصدیان پارکینگ‌ها و کفی‌ها حق ندارند هیچ هزینه‌ای از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: اگر متصدیان کفی‌ها یا پارکینگ‌هایی که موتورسیکلت‌ها به آن‌ها منتقل شده‌ است، از راکبان موتورها درخواست وجه نقد کنند یا بخواهند از طریق دستگاه‌های کارتخوان از آن‌ها مبلغی را بگیرند، قطعا مرتکب جرم شده‌اند و ضمن این که راکبان موتورسیکلت‌ها می‌توانند از این افراد در مراجع قضایی شکایت کنند، از آن‌ها می‌خواهیم که موضوع را از طریق سامانه ۱۹۷ به بازرسی فراجا اطلاع دهند، چراکه پلیس با تمام موارد ارتکاب به تخلف در سیستم انتقال و نگهداری از موتورسیکلت‌های متخلف در پارکینگ‌ها برخورد خواهد کرد و متصدیان پارکینگ‌ها و کفی‌ها حق ندارند که هیچ هزینه‌ای از شهروندان دریافت کنند. 

وی با تاکید بر این که شهرداری تهران پیش از صدور مجوز برای ساخت‌وسازهای انبوه و بلندمرتبه‌سازی‌ها نظر پلیس راهنمایی و رانندگی به لحاظ تمهیدات ترافیکی مربوطه را استعلام نمی‌کند، گفت: راکبان موتورسیکلت‌ها برای ترخیص موتورهای خود از پارکینگ، هزینه‌های مربوطه را صرفا باید به دفاتر پلیس +۱۰ بپردازند و متصدیان پارکینگ‌ها و کفی‌ها حق ندارند که هیچ هزینه‌ای را از شهروندان دریافت کنند.

«سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که با توجه به برنامه‌های اعلام‌شده توسط شهرداری برای ساخت هتل در شمال شهر و همچنین شهرک‌سازی در بافت‌های فرسوده، آیا پیوست‌های ترافیکی این برنامه‌ها به پلیس راهور ارائه شده است یا خیر، توضیح داد: متاسفانه شهرداری تهران پیش از صدور مجوز برای ساخت‌وسازهای انبوه و بلندمرتبه‌سازی‌ها اعم هتل‌سازی، احداث مجتمع‌های تجاری، شهرک‌سازی و ... نظر پلیس راهور را استعلام نمی‌کند، این در حالی است که همین حالا مجتمع‌های تجاری متعددی در سطح شهر تهران وجود دارد که تمهیدات ترافیکی لازم پیش از احداث آن‌ها اندیشیده نشده است و به تشدید ترافیک در نقاط مختلف پایتخت دامن زده‌اند. 

وی با تاکید بر این که نظرخواهی نکردن از پلیس راهور و اندیشیده نشدن تمهیدات ترافیکی پیش از صدور مجوز برای ساخت‌وسازهای انبوه در سطح شهر تهران قطعا می‌تواند منجر به سنگین‌تر شدن بار ترافیکی پایتخت شود، اظهار داشت: در گذشته شورای شهر تهران مصوبه‌ای را به تصویب رسانده بود مبنی بر این که شهرداری پیش از صدور مجوز هرگونه بلندمرتبه‌سازی و ساخت‌وساز انبوه در سطح شهر، باید ضوابط ترافیکی لازم را مد نظر قرار دهد و در این زمینه از پلیس راهور نظرخواهی کند. اما تیرماه ۱۴۰۲، دیوان عدالت اداری در پی شکایت یک شخص حقیقی، مصوبه شورای شهر درباره الزام شهرداری به استفاده از نتایج مطالعات عارضه‌سنجی ترافیکی قبل از صدور پروانه‌های ساختمانی را ابطال کرد که این مساله باعث ایجاد خلأ مهمی در مقررات مربوط به ساخت‌ساز در تهران شده است. 

رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: مصوبه شورای شهر تهران درباره لزوم انجام مطالعات ترافیکی و اتخاذ تمهیدات لازم پیش از صدور پروانه‌های ساختمانی در سال ۹۹ به تصویب رسیده بود و باعث شده بود که مشکل مهم بی‌توجهی به ضوابط ترافیکی در ساخت‌وسازهای انبوه و بلندمرتبه‌سازی‌ها تا حدی برطرف شود، اما امسال با شکایت یک نفر در دیوان عدالت اداری، این مصوبه ابطال شد و در حال حاضر شهرداری پیش از صدور پروانه‌های ساختمانی هیچ‌گونه نظرخواهی درباره لزوم اتخاذ تمهیدات ترافیکی مورد نیاز در نقاط مختلف شهر از پلیس راهور انجام نمی‌دهد. 

موتورسواران در صورت ارتکاب متصدیان کفی‌ها و پارکینگ‌ها به تخلف، موضوع را به سامانه ۱۹۷ گزارش دهند 

موسوی‌پور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره نحوه دریافت هزینه انتقال به پارکینگ از موتورسواران متخلف که موتورسیکلت آن‌ها با دستور پلیس و با استفاده از جرثقیل‌های موسوم به «کفی» به پارکینگ منتقل شده است، یادآور شد: وقتی یک موتورسیکلت به دلیل ارتکاب به تخلف با دستور مامور ذی‌صلاح پلیس راهور به پارکینگ منتقل می‌شود، راکب آن برای ترخیص موتور خود از پارکینگ، ضمن این که باید خلافی وسیله نقلیه‌اش را صفر کند، باید هزینه انتقال به پارکینگ و نگهداری از موتورسیکلت در پارکینگ را هم بپردازد. اما نکته مهم این است که راکب موتورسیکلت تمام هزینه‌های مربوطه را صرفا باید به دفاتر پلیس +۱۰ بدهد و نباید هیچ هزینه‌ای را به صورت مستقیم به پارکینگ‌داران یا متصدیان کفی‌ها بپردازد. 

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پشتیبانی تمام قد مجلس از پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها
  • پشتیبانی تمام‌قد مجلس از پروژه فیبر نوری/ همکاری کامل برای صدور مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر
  • جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات
  • فیلم/ جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات
  • صدا و سیما فرکانس طلایی نسل پنجم را باید تحویل دهد
  • وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری، آینده حوزه ارتباطات در کشور است/ آینده را فدای امروز نکردیم
  • افزایش پایگاه های هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • پلیس : پارکینگ‌ و کفی‌ها حق ندارند هیچ پولی از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند
  • نقش موثر پروژه فیبر نوری در توسعه اقتصاد دیجیتال و تحقق عدالت ارتباطی
  • تجهیز اولین روستای ‌خوزستان‌ به فیبرنوری خانگی و اینترنت پرسرعت