Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير خارجه فرانسه گفت که ايران بايد نگراني‌ها درباره برنامه موشکي خود را به رسميت بشناسد يا اينکه با تحريم‌هاي احتمالي مواجه خواهد شد.
العالم _ اروپا
«ژان ايو لودريان» وزير خارجه فرانسه گفت که ايران بايد به نگراني‌ها درباره برنامه موشکي خود توجه نشان دهد يا اينکه با تحريم هاي احتمالي مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين موضع‌گيري در حالي است که لودريان امشب وارد تهران مي‌شود و فردا دوشنبه علاوه بر ملاقات و مذاکره با «حسن روحاني» رئيس‌جمهور و «محمد جواد ظريف» وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران، با ديگر مقامات ارشد ايران نيز ديدار خواهد کرد. رايزني در خصوص راه‌هاي گسترش روابط دو جانبه و تبادل نظر درباره مهمترين مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي از جمله محورهاي گفت‌وگوها خواهد بود.
وزير خارجه فرانسه فردا بعدازظهر نمايشگاه لوور در تهران را با حضور «ژان لوک مارتينز» رئيس موزه لوور در موزه ملي ايران افتتاح خواهد کرد.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا ( خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • به درخواست اردن موشک‌ها و پهپاد‌های ایران را رهگیری کردیم
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • واکنش جهان به عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق