Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:32:57 GMT

حجت اشرف زاده خواننده ویژه برنامه تحویل سال شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۹۷۱۵

حجت اشرف زاده خواننده ویژه برنامه تحویل سال شد

رکنا: حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ درباره برنامه تحویل سال 97 در شبکه یک سیما گفت: امسال سال تحویل 97 را براساس برنامه ریزی انجام شده مهمان برنامه "یک / یک" شبکه اول سیما با اجرای علی ضیا خواهم بود.

وی در همین راستا افزود: اگر قسمت شود دعای لحظه تحویل سال 97 را من برای مردم از شبکه یک خواهم خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده موسیقی پاپ درباره روند حضورش در این برنامه اظهار کرد: اتفاق خوب این است که بهترین سین سفره هفت سین را برای مردمم در ابتدای سال 97 طلب می کنم و آن سلامتی Health است. برای همه بیماران و کسانی که دوست دارند سال تحویل را در کنار خانواده باشند آرزوی بزرگم سلامتی است.

اشرف زاده در خصوص ویژگی های اخلاقی بدی که بعضا داریم و از خوبی ها غافل می شویم ادامه داد: اکثر در رانندگی و ترافیک، کنار هم قدم زدن در پیاده رو و پارک و بسیاری از اتفاقات ناگواری که گاها روی می دهد باید سعی کنیم با هم مهربان تر باشیم اما به جای این که دست به دست هم دهیم و مشکلات را از سر راه کنار بزنیم با هم نامهربانی می کنیم که امیدوارم برای سال جدید رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: پیام موسیقی و هنر Art در ایران مهربانی و انسانیت در کنار هم بوده و امیدوارم مردم از این پس با هم مهربان تر باشند تا لحظاتی پر از آرامش را در کنار هم تجربه کنیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت

گروه موسیقی «همنوازان باربد» به خوانندگی حشمت رجب‌زاده ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی «همنوازان باربد» به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب‌زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر نظیر «روزگار آشنایی»، «دل سر به هوا»، «ای دوست»، «رنگ شادی»، «نازارم» و «دالکه» است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)، محمد انوری (کمانچه آلتو)، مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)، محمد یخچالی (سنتور)، میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)، سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)، ماهور زمانه‌پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش