Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از اداره کل اطلاعات استان فارس، این آیین با حضور حضرت آیت الله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، اسماعیل تبادار استاندار فارس و رئیس شورای تامین استان فارس و همچنین علما و روحانیون، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس کل دادگستری، اعضای جامعه اطلاعاتی و تعدادی از مدیران ارشد استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اطلاعات استان فارس در سخنانی در این آیین هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم تکفیری را آگاهی بخشی به مخاطبان خاص درباره مبارزه بی امان وزارت اطلاعات با گروه های تکفیری تروریستی اعلام کرد.
وی داعش را شجره خبیثه، محصول طراحی نظام سلطه غربی – عبری و عربی دانست که تلاش کرده اند سلطه خود را بر منطقه استراتژیک غرب آسیا توسعه دهند.
مدیرکل اطلاعات استان فارس در ادامه سخنان خود، اهداف دشمنان از ایجاد و حمایت از داعش و تامین امنیت رژیم صهیونیستی و مشغول سازی مسلمانان و خدشه وارد کردن به امنیت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی بیان کرد: هدف این گروه ها در سال های اخیر سلب امنیت استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران بوده است که به حول وقوه الهی و هشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس و باهمکاری و همدلی اعضای شورای تامین استان، تمامی اقدامات آنان تاکنون با شکست مواجه شده است.
در این نمایشگاه، مستندات مربوط به فعالیت، اقدامات و انهدام ده ها تیم تروریستی اعزامی به کشور، تجهیزات انفجاری، سلاح های مکشوفه، ابزار و وسایل الکترونیکی و ... به نمایش گذاشته شده است.
9873/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب «نسل نو» با نگارش نامه‌ای از حضور در این حزب استعفا دادند.

تاکنون آلما فرامرزی، نوید خاصه باف و امیدعلی پورحسن سه تن از اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو هستند که از عضویت در این حزب کناره‌گیری کردند.

«عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی در یک سال گذشته» و «موضع‌گیری‌های ناصواب دبیرکل حزب» عمده دلایلی است که در نامه استعفای این اعضا دیده می‌شود.

دبیرکلی حزب نسل نو را مهدی اقراریان برعهده دارد. اقراریان از سوی اطرافیانش به اختلاف افکنی بین شورای شهر و شهردار تهران متهم شده است. 

منتقدان اقراریان می‌گویند وی با پوشش انقلابی وارد لیست شورا شد، اما مواضع وی در راستای اختلاف افکنی است به نحوی که غالبا مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد. 

برخی دیگر با استناد به سامانه پیامکی حزب نسل نو، مدعی هستند که وی پس از انتخابات مجلس، این سامانه را جهت اختلاف بین رئیس مجلس و شهردار تهران فعال کرده است.

البته یک عضو شورای شهر به خبرنگار فارس گفت علت تغییر موضع آقای اقراریان ربطی به موضوعات سیاسی ندارد و تحلیل‌های در این زمینه اشتباه است.

وی افزود اختلافات پیش آمده عمدتا مربوط به مسائل شهری و سلایق مدیریتی است. مثلا آقای اقراریان با توجه به سکونتشان در منطقه ۸ شهرداری توقع داشتند که شهردار این منطقه با نظر وی انتخاب شود که عدم موافقت شهرداری با این موضوع آغازگر این اختلافات بوده است. در سایر موارد نیز اختلافات از همین تفاوت سلیقه هاست و بی جهت نباید آن‌ها را با عینک سیاسی تحلیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟