Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:46:30 GMT

کتاب «فرهنگ عامیانه» مردم همدان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۰۰۴۳

کتاب «فرهنگ عامیانه» مردم همدان رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: کتاب «فرهنگ عامیانه مردم همدان» اثر زنده‌یاد محمودی‌وثاق با حضور مسئولان استانی امروز (۱۳ اسفند) جاری در مجتمع عین القضات همدانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، همزمان با هشتادمین سالروز ایجاد کتابخانه ملی ایران از کتاب «فرهنگ عامیانه همدان» به روایت زنده‌یاد میرزا علی‌اکبر محمودی وثاق امروز (13 اسفند) جاری در مجتمع عین القضات همدانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آئین رونمایی با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان و با حضور رؤسای انجمن‌های ادبی استان، اهالی فرهنگ و هنر، مدیران دستگاه‌های فرهنگی و تاریخ‌پژوهان برگزار شد.

 

در سال های اخیر عزم جدی برای پاسداشت مفاخر در بین مسئولان به وجود آمده و هرسال همایش نکوداشت یکی از بزرگان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می شود.

 

سال 94 به نام میرسیدعلی همدانی، سال 95 به نام سیدجمال الدین اسدآبادی و امسال به نام بابا طاهر نامگذاری و همایش های بزرگی در راستای پاسداشت این مفاخر برگزار شده است.

 

کتاب «فرهنگ عامیانه» حاصل 30 جلسه گفتگوی تاریخ شفاهی با هنرمند زنده یاد علی اکبر محمودی وثاق در واحد تاریخ شفاهی مرکز اسناد همدان است که به وسیله انتشارات روزنه منتشر شده است.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان