Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: یکی از کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به عضویت کمیته کشتی ارتش های جهان در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، بنابراعلام دبیرخانه شورای بین المللی نظامیان جهان(سیزم) وبه پیشنهاد سردارباران چشمه رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح دراجلاس جهانی ۲۰۱۸ ارتش های جهان  وتایید هیات رییسه جهانی سیزم،ستوانیکم ناصرحسنی از کارکنان تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به عضویت کمیته کشتی ارتش های جهان درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک امیری نژاد دبیرسیزم قاره آسیا باتاییداین خبرگفت: انتخاب آقای ناصرحسنی به عضویت کمیته کشتی ارتش های جهان، افتخاری برای ورزش کشتی نیروهای مسلح  است که درپی تلاش های وی درچندین دوره رویدادهای بین المللی درحوزه داوری و روابط بین المللی درسیزم و ورزش نیروهای مسلح بوده است.

وی افزود:دراین اجلاس با رایزنی های صورت گرفته یکی ازکرسی های سیزم  دررشته ورزشی کشتی به ایران اختصاص یافت و این اتفاق برای اولین باردرتاریخ ورزش کشتی نیروهای مسلح  رقم خوردکه انشالله این امرباعث تداوم بیشتر کسب کرسی های بین المللی برای ورزش نیروهای مسلح شود.

ستوانیکم ناصرحسنی ازداوران بین المللی کشتی آذربایجان شرقی وازکارکنان  قرارگاه پدافندهوایی ارتش است که در رقابت های جهانی ۲۰۰۹ ترکیه، انتخابی المپیک ۲۰۱۰ ازبکستان، المپیک سیزم ۲۰۱۵ کره جنوبی، جهانی سیزم در۲۰۱۳ ایران،جام مربیان برتر۲۰۱۷ اوکراین،جایزه بزرگ ۲۰۱۶ باکوآذربایجان و ۲۰۱۷ اسپانیا حضور داشته است. وی هم اکنون مشاورعالی رییس هیات کشتی نیروهای مسلح است.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: بعد از عملیات «وعده صادق» همانطور که فرماندهان نظامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران اعلام کردند از این به بعد اگر اشخاص و دارایی‌های ما مورد حمله‌ی رژیم صهیونیستی قرار بگیرند جمهوری اسلامی ایران برای خودش این حق را قائل است که عمل متقابل انجام دهد.

بنابر گزارش جماران، جلال زاده درباره اتفاق اصفهان، گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است. حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد. لذا طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به امکان و دارایی‌ها جواب خواهیم داد.

وی افزود: در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آنها تیراندازی کرده بود و اصلا در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌باری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص رفتار اردن در برابر رفتار اسرائیل، گفت: اردن باید پاسخگو باشد و در گفت و گویی که وزیر امورخارجه اردن با امیرعبداللهیان داشتند توضیحات لازم را دادند و همانجا اعلام کردند که ما اجازه حضور پرنده‌های رژیم صهیونیستی را در فضای اردن نخواهیم داد. ما در بحث دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم و اعلام کردیم اگر ما بدانیم که رژیم صهیونیستی از امکانات کشورها و پایگاه‌های آمریکا علیه منافع ما استفاده کرده قطعا با پاسخ متقابل ما مواجه خواهند شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898556

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده‌ها علنی صحبت نکنید