Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@22:03:48 GMT

بیماری‌های ناشی از خوردن سوسیس و کالباس کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۰۱۷۲

بیماری‌های ناشی از خوردن سوسیس و کالباس کدامند؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  ساندویچ و پیتزا به خاطر داشتن سوسیس و کالباس ، بیماری های مختلفی را باعث می شوند.خمیر پیتزا چون از آرد نول تهیه می شود ، بعد از مصرف در روده تبدیل به قند شده و تولید الکل می کند که می تواند موجب بیماری میگرن شود.

 

از دیگر عوارض ناشی از این غذاها بیماری های پوستی ، عصبی و یبوست است که خود عوارضی مانند همورویید ، شقاق مقعد و بیماری کولیت یا قولنج روده و… را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنیر پیتزا و پنیرهای مشابه آن، که در اثر ماندن و تخمیر زیاد حالت کش دار پیدا می کنند و سودازا می باشند. توصیه می شود به جای آن ها از فلافل که از غذاهای مفید و سنتی ایرانی می باشد استفاده شود. ( به شرط آنکه روغن آن سوخته نباشد ) ، فلافل را می شود فست فود سنتی و سالم معرفی کرد.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمستان پیاز سبز بخورید!

مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه ای از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص در فصل زمستان است، وقتی پیاز سبز در رژیم غذایی گنجانده شود چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

- تقویت سیستم ایمنی بدن

پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

- تقویت دستگاه گوارش

از آنجایی که پیاز سبز حاوی درصد بالایی از فیبر است، آن را به گزینه غذایی عالی برای افرادی که از سوء هاضمه و مشکلات گوارشی رنج می برند تبدیل می کند، بنابراین باید به طور مداوم آن را مصرف کنید.

- رهایی از اضافه وزن

پیاز سبز کالری کمی دارد، بنابراین خوردن آن هنگام پیروی از یک رژیم غذایی با هدف رهایی از وزن اضافی گزینه بسیار خوبی است و از شما در برابر چاقی و افزایش وزن محافظت می کند.

- آنتی باکتریال

پیاز سبز حاوی عوامل ضد باکتریایی است؛ بنابراین خوردن آن در فصل زمستان احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای مرتبط با این فصل را کاهش می دهد.

- تنظیم سطح قند خون

بسیاری از مطالعات پزشکی تأیید کرده‌اند که خوردن پیاز سبز به کاهش احتمال افزایش قند خون کمک می‌کند و این آن را به انتخابی عالی برای دیابتی‌ها تبدیل می‌کند، زیرا برای تنظیم سطح قند خون مفید است.

* مجله سلامتی

دیگر خبرها

  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • دلیل مهم دل درد صبحگاهی و درد معده بعد بیدار شدن
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟