Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز اولین کارگاه تولید پوشاک نیمه صنعتی استان در شهرستان گرگان افتتاح گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ علی خالقی در مراسم افتتاحیه "کارگاه تولید پوشاک نیمه صنعتی رحیمی" اظهار کرد: این کارگاه در جهت تحقق تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری به مرحله اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا با بیان اینکه این کارگاه اولین کارگاه نیمه صنعتی استان است ادامه داد: امید است این مراسمات و چنین برنامه هایی در راستای اقتصاد مقاومتی هر روزه شاهد باشیم تا نشان دهیم که بدون وابسطه بودن به کشور های غربی میتوان نیازهای داخلی را بر طرف کنیم.

وی حمایت مردم از تولیدات داخل را یکی از ضروریات اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز کرد: قطعاً کسانی که در این مسیر گام نهاده اند و به جنگ نرم هم معروف است ثابت قدم باشند و در آینده هم شاهد موفقیت های روز افزون باشیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه