Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مدیر امور مالی شهرداری رشت اظهار کرد: در گذشته یکی از مهم ترین مشکلات عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری رشت بود.

مجتبی ماه پسند افزود: طی چند ماه  اخیر پیگیری وصول مطالبات با جدیت پیگیری و بدون هیچگونه تبعیضی سعی در پرداخت مطالبات شد.

وی  با بیان اینکه مدیریت هزینه و صرفه جویی یکی از راهکارهای تاثیر گذار در افزایش منابع مالی شهرداری است تصریح کرد: در این راستا باید از هزینه های غیر ضروری پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور مالی شهرداری رشت اعتماد را یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی دانست و گفت:  احترام به حقوق و تکریم شهروندان و صداقت و اخلاق مداری باید سرلوحه کار تمامی مدیران شهرداری باشد و در سایه تعامل و همدلی می توانیم تمامی برنامه ها و طرحها را اجرا کنیم.

مجتبی ماه پسند با قدردانی از عملکرد شهردار  رشت طی مدت زمان حضورش بیان کرد: اداره کردن شهر بزرگی همچون رشت کار بسیار سخت و دشواری است و قطعاً شهرداری بدون حمایت و همکاری تمامی دستگاهها و همچنین شهروندان با مشکل مواجه می شود.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است با وفاق، همدلی، اتحاد و برنامه ریزی صحیح و جامع در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام بردارد.

ماه پسند از پرداخت عیدی تمامی کارکنان شهرداری و به روز رسانی حقوق تمامی کارکنان رسمی و پیمانکاری پس از چند ماه تاخیر خبر داد و تصریح کرد: به زودی در یک برنامه الویت بندی و زمان بندی شده مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت با خط لوله نداریم

به گزارش خبرنگار مهر ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سرقت از خطوط لوله همواره وجود داشته و به دنبال کاهش آن هستیم البته این سرقت‌ها صدماتی را وارد می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

وی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه آیا ترانزیتی با کشورهای همسایه وجود دارد، گفت: برای همسایگان خط لوله‌ای برای انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و زمانی که انتقال فرآورده‌های نفتی صورت می‌گرفت به وسیله نفت کش بوده است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چه میزان صرفه جویی از طریق انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به خطوط لوله صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: میزان هزینه صرفه جویی یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است که تقریباً ۹.۵ برابر است، زیرا عددی که انتقال می‌دهیم بسیار ناچیز و ۷۰ تومان است که این انتقال با نفت کش ۹ تا ۱۰ برابر می‌شود.

ادامه دارد…

کد خبر 6094284 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی