Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- مرکز معاينه فني خودروهاي دوگانه سوز با حضور فرماندار پاوه و جمعي از مسئولان اين شهرستان روز يکشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، فرماندار پاوه به هنگام افتتاح اين مرکز گفت: هزينه اجراي اين طرح که توسط بخش خصوصي اجرا شده 250 ميليون ريال با اشتغالزايي 2 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرويز ايده پور افزود: اين مرکز در زمينه معاينه فني خودروهاي دوگانه سوز استاندارد، آموزش کارشناسان تست چشمي و تاييد صلاحيت کارشناسان بازرسي فعاليت مي کند.
فرماندار پاوه افزود: با راه اندازي اين مرکز ضمن جلوگيري از تردد خودروهاي دوگانه سوز به شهرستانهاي همجوار و مرکز استان موجب کاهش خطرات و هزينه ها نيز خواهد شد.
وي گفت: هم اکنون در مرکز معاينه فني خودرو شهرستان پاوه 15 نفر مشغول بکار هستند.
شهرستان پاوه با بيش از 61 هزار نفر جمعيت در شمال غربي کرمانشاه قرار دارد و حدود 30 هزار خودرو در آن وجود دارد.
7448/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات برف‌روبی در محور پاوه به مریوان
  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد