Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:42:01 GMT

برخورد اتوبوس با بلوار وسط خیابان در شهر اندیشه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۰۸۷

برخورد اتوبوس با بلوار وسط خیابان در شهر اندیشه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو از مسیر خود منحرف شد و با بلوار وسط خیابان در شهر جدید اندیشه واقع در شهرستان شهریار برخورد کرد.


منبع: محمدهادی شیرازی – تهران (شهریار) 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از حادثه برخورد اتوبوس شرکت واحد با بلوار در شهر اندیشه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید بلوار تاریخی تهران در ایام نوروز

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران گفت:  بلوار کشاورز یکی از مهمترین محور‌های پایتخت است که به دلیل موقعیت جغرافیایی در شهر تهران هر سال در ایام عید نوروز میزبان حجم زیادی از مسافران نوروزی است به همین دلیل امسال به‌عنوان مسیر ویژه نوروز تعریف و با اجرای پروژه‌های مختلف زیباسازی در این محور تلاش شده تا شهروندان و مسافران نوروزی هنگام گذر از این بلوار برای مدتی توقف کنند و با قدم زدن در طول این مسیر، از زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری چشم نواز آن لذت ببرند. 

روحانی با اشاره به جزئیات پروژه‌های زیباسازی درمسیر ویژه نوروز در این منطقه، توضیح داد: نخستین پروژه ایجادگذر نوری و یا باغ نوری از تقاطع خیابان کارگر تا ابتدای خیابان ١٦ آذر است؛ یعنی در این مسیر دور همه درختان بلوار کشاورز یک اتفاق و رویداد نوری رقم خورده است. تن همه درختان با ریسه‌های نوری آذین‌بندی و به زمین اطراف متصل شده و درحقیقت یک باغ نوری خیلی بزرگ که تجربه منحصربه‌فرد و تازه‌ای برای شهروندان به ارمغان خواهد داشت؛ البته این نکته را هم باید گفت که این باغ نوری قابلیت دید در روز و شب را دارد.

وی افزود: دومین پروژه این بلوار، طراحی، ساخت و نصب احجام و المان‌های نوروزی نظیر تخم مرغ‌های رنگی، سیر، سمنو، سکه، سبزه، ماهی قرمز و حوض فیروزه‌ای و... که برای هر یک از تقاطع‌های بلوارکشاورز از خیابان کارگر تا میدان هفت‌تیر به شکل اختصاصی یکی از این سین‌های سفره هفت‌سین به‌صورت آثار حجمی به‌کار رفته است. 

روحانی اضافه کرد: یکی از بخش‌های جالب و جذاب درتقاطع خیابان کارگر و بلوار کشاورز به‌عنوان سومین پروژه زیباسازی، ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه عکاسی و یا دیوار خلاق است که در آن المان‌هایی، چون میز و نیمکت پیش‌بینی شده تا شهروندان و مسافران نوروزی در این محل بنشینند از خود و اعضای خانواده و یا دوستان خویش عکس یادگاری بگیرند و لحظه‌های مفرح و شادی را کنار هم سپری کنند. درکنار دیوار خلاق و ایستگاه عکاسی، اجرای ٣ نقاشی دیواری زیبا و چشمنواز با مضامین ایرانی و اسلامی درطول گذر نوروزی بلوارکشاورز به‌عنوان چهارمین پروژه زیباسازی، باعث زیبایی، تلطیف و نشاط فضای شهری شده است. 

شهردارمنطقه ۶ تهران درخصوص دیگر اقدامات زیباسازی دربلوار کشاورز گفت: جانمایی، نصب و راه اندازی بیش از ۱۶۰ پایه چراغ روشنایی کم‌مصرف، نصب نیمکت‌های جدید و رنگ آمیزی سطل‌های زباله در طول بلوار کشاورز باعث شده تا این محور به‌عنوان پاتوق محلی امن و ایمن مورد استفاده عموم شهروندان قرار گیرد و از سوی دیگر سایه شوم انواع آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری از دامن این بلوارقدیمی و تاریخی تهران برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • رونمایی از چهره جدید بلوار تاریخی تهران در ایام نوروز
  • فعالیت ۲۳ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • لیست پمپ بنزین های اصفهان + آدرس جایگاه سوخت CNG
  • لیست پمپ بنزین های اصفهان + شماره تماس و آدرس جایگاه سوخت CNG
  • عرضه میوه شب عید در ۱۵ غرفه در استان قم
  • قیمت میوه شب عید در قم اعلام شد / آدرس غرفه‌های تنظیم بازار
  • فعالیت اتوبوس‌های شیراز در ایام نوروز
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است