Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@03:28:46 GMT

تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۲۷۷

تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد!

تعدیل نیروی پرسنل قراردادی از شورای شهر تهران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که این اقدام در آستانه سال نو تامل برانگیزه است و در این بین برخی از افراد با سابقه ۱۵ سال نیز تعدیل شده‌اند.به گزارش بلاغ، در آستانه سال نو تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر تهران کلید خورده است و پایان کار نیرو‌های با سابقه شورای شهر تهران به آن‌ها اطلاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که محمود میرلوحی معاون اجرایی شورای شهر تهران در تاریخ ۲۱ آبان ماه سال جاری با اشاره جذب نیرو در شورا در طی سال‌های گذشته، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ کارمند در شورا فعالیت می‌کنند و این در حالی است که ۲۱ عضو شورای شهر نیاز به این تعداد کارمند ندارند و به همین جهت به دنبال تعدیل نیرو در شورا هستیم.

در همین زمینه برخی کارکنان شورای شهر تهران اعلام کردند که نامه پایان همکاری برخی کارکنان (حدود ۲۰ نفر) تحویل این کارکنان شده و ضمن اعلام عدم تمدید قرارداد آن‌ها برای سال ۹۷ از آن‌ها خواسته شده تا پایان سال جاری نسبت به تسویه حساب با شورای شهر تهران اقدام کنند.  
گفتنی است در بین کارکنان قراردادی تعدیل نیرو شده، کارکنانی با سابقه ۱۵ ساله نیز دیده می‌شود.

در پی تصمیم جدید مدیریت شهری برای اخراج نیرو‌های با سابقه در آستانه سال نو و شرایط خانواده‌های آن‌ها هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران حاضر به مصاحبه و پاسخگویی در این زمینه نشدند. کد مطلب: 353355 مرجع : تسنیم 

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد! سرقت از خانه معاون سفیر لهستان در تهران جانور‌هایی که به سفره هفت‌سین اضافه شدند بهترین روش سرمایه گذاری در سال ۹۷ نکاتی در خصوص راه‌های جذب ویتامین D نائب قهرمانی کشتی‌گیر تنکابنی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۵ نشانه کمبود اکسیژن خون فواید فوق العاده سنگ پا برای بدن ۶ دانه خوراکی پر خاصیت ۶ مکمل مهم مو و ناخن ۱۱ بازی جالب و هدفمند برای کودکان سیب زمینی سرخ کرده موجب کچلی می‌شود ۱۰ روش صرفه جویی در مصرف آب چوب جدایی دو شهرستان بر مردم تنکابن/ جان مردم، لَنگ نیرو و امکانات! کنتیا این نخل پرطرفدار دنیا میوه عجیبی که به قحطی پایان می‌دهد! +عکس ۸ دلیل که باعث بدن درد مداوم می‌شود خانه را به سبک بهاری بچینید از این روغن شفابخش در طبخ غذا استفاده کنید آنچه از مشکلات قلبی کودک باید بدانید  

روز و مناسبتی که به ریش‌مان می‌خندد

جزئیات روش جدید تعیین شهریه مدارس غیردولتی

جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

شاهزاده جذاب متولد شد

۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده

وقتی که نمک تربیت در بابل از خاصیت می‌افتد

مجروح حادثه «پاسداران» از کما خارج شد

حفاران غیرمجاز منطقه باستانی کشف کردند!

ممنوعیت ‌تردد اتوبوس‌ در جاده‌ها بدون اخذ پروانه از راهداری‌

پشت پرده اقدام به خودسوزی در فردیس

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

 

دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیئت امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت (روز شوراها) خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیئت امنای محلات در 352 محله پایتخت این هیئت امنا  از 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیئت امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیئت‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و افزود: آغاز به کار این هیئت های امنا در 352 نقطه از پایتخت و با حضور 7350 نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره  می‌تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیئت امنای محلات،  یادآور شد: اعضای این هیئت متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیئت‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای شهر تهران است از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیئت امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه آن هم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود و  موضوع انتخاب ارکان هیئت امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی، ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهادهای ذیربط از مهمترین محورهای این جلسات به شمار می‌رود.

جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود

چمران با اشاره به اینکه شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیئت امناء محلات همراه خواهد بود گفت: بعدازظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم‌اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران