Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مخابرات محمودآباد از اجرای پروژه فیبر نوری تلفن ثابت در مسکن مهر سرخ‌رود با هزینه بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یوسف بابایی در حاشیه بازدید از پروژه فیبر نوری مسکن مهر سرخ‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای‌شمال، با بیان اینکه این پروژه به طور کامل از اعتبارات شرکت مخابرات اجرایی می شود، گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران، خصوصی است و در بحث توسعه و خودیاری هزینه نمی‌کند، ولی با هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به اینکه برآورد هزینه این پروژه از عهده ساکنین مسکن مهر سرخ‌رود خارج است، این خدمت به ساکنین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: طرح پروژه مسکن مهر سرخ‌رود از سه ماه قبل آماده شد و بعد از گذراندن مراحل اولیه و تامین بودجه این پروژه، امیدواریم تا پایان فروردین ماه سال 97 بتوانیم این پروژه را راه‌اندازی کنیم.

رئیس اداره مخابرات محمودآباد ادامه داد: این طرح بدون هیچ هزینه مشارکتی از مشترکین در حال اجرا می‌باشد و همچنین در ثبت نام ودیعه مشترک تا مبلغ یک میلیون ریال هم به مالکان تخفیف دادیم تا بتواینم خدمتی کوچک به منطقه به خصوص روستای چاکسر بخش سرخ‌رود انجام دهیم تا اهالی این روستا نیز بتوانند از تخفیف و بستر فیبرنوری برخوردار شوند.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارت از شرکت مخابرات ایران بدون هیچ هزینه اعتبار دولتی تامین شد، افزود: در مجموع از بحث تجهیزات سوئیچ، فیبر، olt و سایر تجهیزات مربوطه بیش از 5 میلیارد ریال برای شرکت مخابرات هزینه شد.

بابایی تصریح کرد: تمام مشترکین از بستر فیبر نوری تا پهنای 50 مگابایت اینترنت برخوردار می‌شوند و در بحث هوشمندی سازی که تمام ساختمان از مسئله دوربین یا دیتاها از این بستر تا پهنای 100 مگابایت برخوردار می‌شوند.

وی مزیت فیبر نوری را طول عمر و سرویسی نامحدود عنوان کرد و گفت: کابل‌های مسی که در گذشته استفاده می‌شد دارای نویزی بالا و عمری کوتاه بودند و در اثر باد و باران دچار اختلال می‌شدند.

رئیس مخابرات محمودآباد یادآور شد: تاکنون در هیچ کدام از مسکن مهرهای استان مازندران برای این چنین طرحی با چنین اعتباری اقدامی صورت نپذیرفت، ولی خوشبختانه استارت کار در این جا زده شد و در فروردین ماه آیین افتتاح برگزار می‌شود و مردم از این سرویس برخوردار می شوند.

بابایی در پایان گفت: از اردیبهشت ماه سال 97 واگذاری تلفن ثابت به مردم آغاز شده و تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد این سرویس به مشتریان تحویل داده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد