Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است، مبارزه با آن را یک ضرورت اساسی دانست و گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و هماهنگی بین تمام دستگاه ها است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار غلامعباس غلامزاده در جلسه مشترك كميته مقابله با عرضه مواد مخدر استان هاي چهارمحال و بختياري و اصفهان، با تاکيد بر اينکه امروزه اين معضل ديگر به قشر و گروه خاصي اختصاص ندارد و در تمام لايه هاي جامعه ورود پيدا کرده است، گفت: بايد بحث مقابله با اين بلاي خانمان سوز را به عنوان يک ضرورت اساسي جدي بگيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام ارشد انتظامي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اعتياد و مواد مخدر زمينه ساز بسياري از آسيب هاي اجتماعي است، مبارزه با آن را يک ضرورت اساسي دانست و افزود: اعتياد به مواد مخدر يكي از انحرافات شايع عصر حاضر به شمار مي رود كه سالانه قربانيان بي‌شماري مي‎گيرد و آسيبي جدي بر پيكر خانواده و جامعه وارد مي سازد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري  با اشاره به نقش مهم مردم در شکل‌گيري ساختارهاي فرهنگي و دستيابي به اهداف پيشگيري از وقوع جرم گفت: تجربه نشان داده هر کاري كه با همراهي مردم نباشد، نتيجه نخواهد داشت و به همين سبب نهادينه‌سازي امور بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي انجام شود.

سردارغلامعباس غلامزاده يکي از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي را مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر در کشور برشمرد و خاطر نشان كرد: ناجا از مرزها تا داخل شهرها به مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچيان مي پردازد و کشفيات ناجا در اين حوزه مؤيّد این تلاش ها است.

وي مبارزه با مواد مخدر را نيازمند عزم همگاني و هماهنگي بين تمام دستگاه ها و سازمان ها برشمرد و گفت: ارتقای امکانات مقابله اي، توفيقات مبارزه با مواد مخدر را افزايش مي دهد و اميدواريم با همت همه مسئولان بر مبناي تأکيدات مقام معظم رهبري، شاهد مبارزات جدي تري در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشيم.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با بيان اينکه لازم است براي مبارزه با مواد مخدر ميزان مسئوليت دستگاه ها به صورت مشخص و تعريف شده باشد، عنوان کرد: اميدواريم با عزم همه مسئولان بر مبناي تأکيدات مقام معظم رهبري، شاهد توفیقات جدي تري دراین حوزه باشيم.

 

48

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - نیروی انتظامی - مواد مخدر - قاچاق مواد مخدر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ