Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری آنلاین:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در شورای ترافیک تهران پیشنهاد دادیم که در راستای توزیع ترافیک اسفند ‌ماه، ساعات کاری مراکز تجاری افزایش یابد که فرمانده انتظامی تهران با پیشنهاد افزایش ساعات کاری مراکز تجاری موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، محسن پور سید اقایی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران باحضور در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات ترافیکی آخر سال گفت: ما درشورای ترافیک تهران پیشنهاد دادیم که در راستای توزیع ترافیک اسفند ‌ماه، ساعات کاری مراکز تجاری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبتخانه شب گذشته فرمانده انتظامی تهران با پیشنهاد افزایش ساعات کاری مراکز تجاری موافقت کرد گفت: از 15 اسفند ماه ساعت کاری تمامی مراکز تجاری تا 1 بامداد خواهد بود و مترو تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: مردم می‌توانند با خیال راحت به خرید بپردازند؛ چرا که بر اساس تمهیدات اندیشیده شده سرویس دهی آخرین قطار در همه خطوط تا ساعت 24 خواهد بود و همچنین ساعات کاری اتوبوس‌رانی و بی‌ار تی را نیز افزایش دادیم.

پورسید آقایی در ادامه با بیان اینکه بر اساس مصوبه امروز شورای شهر قیمت بلیط تک سفره از 800 به هزار رسید گفت: همچنین قیمت بلیت متروی حومه از 800 تومان به 1500 تومان و قیمت بلیت متروی فرودگاه امام خمینی به 7500 تومان رسیده است

وی با یبان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر مردم عادی که از کارت‌بلیت‌های مدت دار فصلی، شش ماه و یک سال استفاده کنند علاوه بر اینکه از تخفیف‌های معمول بهره‌مند میشوند 25 درصد تخفیف دیگر نیز دریافت خواهند کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال مخالفت فرمانداری با این رقم افزایش قمیت بلیت گفت: صحبت‌خاصی در این زمینه انجام نشده اما با توجه به شرایط موجود این رقم معقول است چراکه بر اساس قانون یک سوم پول بلیت را مردم، یک سوم دولت ویک سوم شهردرای باید بپردازند که شهرداری به نیابت از دولت آن را پرداخت می‌کند.

در همین زمینه: برگشت کارت‌های مدت‌دار مترو با تخفیف ۲۵ درصدی ۶۳۰ واگن جدید مترو | پاکت مناقصه‌ها گشوده شد متروی تهران؛ درگیر بحران مالی و زیان‌دهی | گرانفروشی چینی‌ها قصه هزار و یک شب کمک ۲ میلیاردی به مترو

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در برخی از نقاط استان از جمله ارتفاعات، نوار ساحلی و برخی جزایر غربی، تنگه هرمز و مناطق شرقی  استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد افزود: در ساعات بعدازظهر امروز افزایش باد جنوب غربی در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان با احتمال گردوخاک  مورد انتظار است.

وی گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت با گذر  یک موج بارشی در پاره‌ای از مناطق غربی، شمالی، شرقی و ارتفاعات رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.  

حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم  رودخانه‌های فصلی، صعود ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

وی گفت: امروز بویژه در ساعات بعدازظهر و شب، در مناطق دریایی استان  وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد. بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع  امواج دریا گاهی به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

 حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.  

وی گفت: تا اواسط هفته پیش رو در ساعات بعدازظهر افزایش باد‌های جنوب غربی تا شمال غربی سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.
بیشتر بخوانید؛ هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: به لحاظ دمایی از امروز  تا اواسط هفته افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت