Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:02:18 GMT

رشت| ۳۲۰ مادر شهید گیلانی تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۹۹۸

رشت| ۳۲۰ مادر شهید گیلانی تقدیر می‌شوند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با بیان اینکه طرح "مادران آسمانی" در استان گیلان برگزار می‌شود گفت: در قالب این طرح از ۳۲۰ مادر شهید گیلانی تقدیر می‌شود. ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یاسر تقوی عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه طرح مادران آسمانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) در گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: این طرح به‌منظور تکریم منزلت و جایگاه مادران شهدا و تبریک روز مادر به نیابت از فرزندان شهید در گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق علیه باطل، ارتقاء سطح نگرش و تعلق نوجوان نسبت به انقلاب اسلامی را از اهداف این طرح دانست و گفت: ارتقاء سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری طرح‌های اتحادیه است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان گرامیداشت مقام شهدا و زنده‌نگه داشتن یادشان را از دیگر اهداف برگزاری طرح "مادران آسمانی" دانست و افزود: ترویج روحیه ایثار و شهادت از طریق ایجاد انس بین  دانش‌آموزان و شهدای انقلاب و گرامیداشت مقام مادران شهدا از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری طرح "مادران آسمانی" اعضای انجمن‌های  اسلامی دانش‌آموزی گیلان در ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به دیدار و تکریم مادران شهدا در روز مادر می‌پردازند تاکید کرد: این دیدار به نیابت از سوی شهدا صورت می‌گیرد و با هدایایی از مادران شهید تقدیر می‌شود. 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با اشاره به اینکه این طرح با استقبال مطلوبی از سوی دانش آموزان مواجه است افزود: در این دیدار علاوه بر تکریم و تجلیل از مقام مادران شهدا، دانش‌آموزان گیلانی برای ادامه راه و آرمان‌های شهیدان از مادران شهید درخواست دعای خیر می‌کنند.

تقوی برگزاری طرح" مادران آسمانی" را ویژه دانش‌آموزان پسر عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در قالب این طرح از 320 مادر شهید تقدیر می‌شود تصریح کرد: همایش استانی طرح" مادران آسمانی" 19 اسفندماه در تالار فرشتگان شهرستان صومعه سرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا