Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهردار لاهیجان در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای شورای شهرهای استان خراسان جنوبی گفت: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است که سالانه میزبان بیش از شش میلیون مسافر و گردشگر می‌باشد.

مسعود کاظمی افزود: لاهیجان شهر فرهیختگان و دانشمندان مطرحی می‌باشد که در طول تاریخ از این شهر موفق شده‌اند در سطح منطقه و کشور بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری و همدلی برای توسعه روزافزون این شهر گام برمی‌دارند.

فرداد جنابی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز اظهار کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان جنوبی می‌تواند باعث تبادل فرهنگ و تجربه شود.

وی افزود: امیدواریم با تبادل تجربه شهرهای مختلف شاهد توسعه روزافزون شهرهای کشور باشیم .سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: لاهیجان شهری باسابقه فرهنگی و تاریخی دیرینه است.

جوار نجار تمیزکار افزود: اصل مشورت لازمه زندگی ماست و بزرگان دین ما با این اصل مشورت و نظارت به انجام رسالت خود می‌پرداختند که امیدوارم با رعایت همین اصل رضایت مردم را برآورده کنیم.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سخت‌کوش و پرتلاش لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر به معرفی شهر خود پرداختند و هم‌اندیشی در خصوص مسائل شهری و تبادلات اقتصادی و صنفی انجام شد.

 

 

48

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

شورای اسلامی شهر نقده کرایه‌های مصوب سال ۱۴۰۳ برای تاکسی‌های درون شهری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نرخ کرایه‌های تاکسی در شهر نقده افزایش یافت؛ در این راستا و بر اساس مصوبه شماره ۴۴۸ شورای اسلامی شهر نقده و مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار و همچنین تأیید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان، نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

جزئیات افزایش قیمت مسیرها به شرح ذیل است:

نرخ کرایه تاکسی‌های زرد گردشی به ازای هر نفر مسافر بدون احتساب مسیر ۷ هزار تومان

نرخ کرایه تاکسی زرد گردشی به صورت دربستی ۲۰ هزار تومان

نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی به ازای هر سرویس بدون احتساب مسیر ۲۰ هزار تومان‌

نرخ کرایه مسیر نقده - محمدیار و بالعکس ۱۵ هزار تومان

نرخ کرایه مزار اهل سنت به ازای هر سرویس ۳۵ هزار تومان

نرخ کرایه تفرجگاه هفت چشمه به ازای هر سرویس ۳۵ هزار تومان‌

نرخ کرایه تفرجگاه سلطان یعقوب به ازا هر سرویس ۴۵ هزار تومان

نرخ کرایه میدان امام خمینی (ره) تا دانشگاه آزاد اسلامی و مزار شهدا به ازای هر نفر مسافر ۸ هزار تومان

نرخ کرایه میدان امام خمینی (ره) تا بازار دواب و ایستگاه راه آهن، به ازای هر نفر مسافر ۱۵ هزار تومان

در همین راستا شهرداری نقده همچنین طی اطلاعیه‌ای آورده است: «از عموم شهروندان تقاضا می‌شود؛ ضمن عدم پرداخت وجه مازاد بر نرخ اعلامی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره تلفن ۳۵۶۲۲۵۳۶-۰۴۴ اطلاع داده و یا به صورت حضوری به سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری نقده واقع در خیابان ورزش مراجعه فرمایند.»

کد خبر 750254

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم