Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر مازیار کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی پرسپولیس و الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:بازیکنان پرسپولیس بعد از باخت برابر استقلال هم قسم شده اند تا در بازی فردا این شکست را جبران کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سیستمی که برانکو برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا و دربی پایتخت در نظر گرفته بود چندان مناسب نبود و می بایست تاکتیک جدیدی برای تیمش اتخاذ کند تا دستش برای حریفان رو نشود.علیپور،کامیابی نیا و رسن از جمله بازیکنان موثری هستند که می توانند در بازی فردا کمک حال سرخ پوشان پایتخت باشند تا با کسب 3 امتیاز زمین را ترک کنند.

بهتر است برانکو از بهترین پاسور لیگ در ترکیب اصلی استفاده کند

او درمورد اصرار برانکو در استفاده نکردن از محسن مسلمان گفت:به هر حال این نظر مربی است که از یک بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند.برانکو مربی با شخصیتی است و از محبوبیت خاصی در بین هواداران این تیم برخوردار است.اما با این حال دوست ندارد از مسلمان در ارنج تیم استفاده کند.البته بهتر است برانکو از بهترین پاسور برابر حریفان بهره ببرد چرا که او می تواند موقعیت های خوبی را برای مهاجمان پرسپولیس خلق کند.

مازیار در پاسخ به این سوال که چرا برانکو در بازی های بزرگ نمی تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند،گفت:برانکو نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارد تاکتیک خود را برابر رقیبانش انتخاب می کند.شاید دست سرمربی پرسپولیس برای تعویض بسته است که در موقعیت های حساس و بحرانی نمی تواند با تعویض هایش روند بازی را تغییر دهد.

صلاح نبود طارمی از پرسپولیس جدا شود

کارشناس فوتبال درباره اینکه آیا نبود طارمی در پرسپولیس احساس می شود یا خیر،توضیح داد:این مسئله بحث باشگاه داری نیست بلکه از لحاظ فرهنگ و اخلاق مهم تر از نتیجه گیری است.باشگاه پرسپولیس برخلاف تصور همگان برخی از چهره های نامدار خود را کنار گذاشت تا شئونات اخلاقی رعایت شود.در حال حاضر علیپور در خط حمله خوب کار می کند و جای خالی طارمی را به خوبی پر کرده است.پس از اتفاقات رخ داده که در انتقال طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه بوجود آمد صلاح نبود که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود.

بیرانوند ذخیره مطمئنی در درون دروازه ندارد

او درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا گفت:این دروازه بان تاکنون عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است البته با این حال بیرانوند ذخیره مطمئنی ندارد تا برانکو در برخی از دیدارها از او استفاده کند.

کارشناس فوتبال درباره بازی تراکتور هم مقابل الجزیره امارات عنوان کرد:تراکتورسازی با 2شکست در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در ادامه این رقابت ها دارد.بازیکنان این تیم نیاز به همیت و خود باوری لازم دارند تا بتوانند شکست های قبلی خود را فراموش کنند.تراکتور مهره های خوبی دارد که می توانند در رقابت های آسیایی به این تیم تبریزی کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی