Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:01:49 GMT

فرصت یک ماهه برای حضور در جشنواره ملی طنز «تلخند»

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۲۸۵۸

فرصت یک ماهه برای حضور در جشنواره ملی طنز «تلخند»

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی «تلخند» به نیمه راه رسید تا فقط حدود یک ماه برای حضور در این جشنواره ملی فرصت باقی بماند.

به گزارش ایسنا، بعد از گذشت بیش از 40 روز از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره ملی پاتوق دانشجویی تلخند، حال شمارش معکوس برای علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره به صدا درآمده و دانشجویان از همه مراکز آموزش عالی فقط تا 15 فروردین‌ماه سال آینده می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره ملی باید در مدت زمان باقی‌مانده، آثار خود را در قالب شعر و نثر به دبیرخانه این جشنواره از طریق آدرس patoghetanz@gmail.com2 ارسال کنند. موضوعات جشنواره نیز شامل زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحانات، فضای دانشگاه، شهریه و ...) و آزاد (طنز اجتماعی) خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در این خصوص به ایسنا گفت: تجربه موفق برگزاری اولین دوره این جشنواره ملی این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که در دومین گام نیز بتوانیم این جشنواره را به بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم.

رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره ملی تلخندی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه شایسته تر دومین دوره این رویداد ملی، امسال برنامه ریزی بیشتری صورت گرفته است، یادآور شد: دومین جشنواره ملی پاتوق طنز دانشجویی «تلخند»، با مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان, معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان، دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و شبکه استانی صدا و سیمای زنجان برگزار می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه پرداختن به مقوله طنز، به ویژه در محیط‌های دانشگاهی، به افزایش و بهبود سرمایه اجتماعی کشور کمک می‌کند، خاطرنشان کرد طنز فاخر، زبان گفتگو و نقد سالم و بدون مخاصمه است که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

وی در ادامه در تشریح جزئیات فراخوان این رویداد فرهنگی، گفت: مهم‌ترین موضوع در خصوص شرکت‌کنندگان در این جشنواره این است که علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود حتما باید شرط اصلی را که دانشجو بودن است، داشته باشند.

عباسی با یادآوری فارغ‌التحصیلانی که حداکثر شش ماه از تاریخ فارغ‌التحصیلی آن‌ها گذشته است نیز می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان برای تسهیل در امر داوری، هنرمندان بخش آثار مکتوب باید هر اثر را در صفحات جدا از هم ارسال کنند. همچنین ارسال فایل word آثار با قلم bmitra و اندازه ۱۴ الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی به این جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد، ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره، در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی جشنواره منتشر خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: اگر چه طبیعت طنز بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیله‌ای برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالت‌ها می‌داند و در پس این خنده واقعیتی تلخ و وحشتناک وجود دارد که در عمق وجود، خنده را می‌خشکاند و انسان را به تفکر وا می‌دارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این جشنواره به کانال تلگرامی جشنواره به آدرس patoghetanz@ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی