Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@21:42:07 GMT

تیم فوتبال راه آهن از سد تیم صبای قم عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۲۹۵۵

تیم فوتبال راه آهن از سد تیم صبای قم عبور کرد

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران قمی برگزار شد، تیم قعر جدولی راه آهن تهران از دقیقه 24 با تک گل مهران مرادی از تیم میزبان پیش افتاده و در کمال ناباوری سه امتیاز را در قم کسب کرده است.
هر چند تیم فوتبال صبای قم در لیگ امسال وضعیت چندان بهتری از تیم راه آهن تهران نداشت ولی تغییر و تحولات هفته های اخیر تیم صبا از یک سو و فرصت میزبانی از سوی دیگر، هواداران صبا را به کسب این سه امتیاز امیداور کرده بود، ضمن اینکه تیم راه آهن تهران 80 درصد بازی های قبلی خود را در این فصل واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه عرفان اسفندیاری، صابر خوشنام، امیررضا بیات، صادق نجفی، محمدرضا نیک‌نهال، مهران قاسمی، مهران مرادی، عباس محمدرضایی، آرمان قربان‌نژاد، حسین امامیان و یزدان کاکاوند برای تیم فوتبال صبای قم و محمد امین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، مهدی جعفرپور، علی مولایی، مسعود ابرقویی، آرش اسماعیلی، علی غلامرضایی، جهانگیر عسگری و امیرحسین خسروانی برای تیم راه آهن به میدان رفتند.
از جذابیت های این مسابقه، جدال دو پیشکسوت سابق فوتبال ایران یعنی محمد مومنی به عنوان سرمربی صبا و محسن بیاتی نیا سرمربی راه آهن بود که هر دو از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلان تهران بودند.
صبای قم اکنون با 12 امتیاز در رده هفدهم و راه آهن تهران با 10 امتیاز در رده هجدهم جدول هجده تیمی قرار دارد و تا امروز تیم های راه اهن تهران، صبای قم و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
اختلاف امتیاز تیم ایرانجوان بوشهر به عنوان تیم شانزدهم جدول با تیم صبای قم به عنوان تیم هفدهم 9 امتیاز می باشد. تیم شهرداری تبریز به عنوان تیم پانزدهم نیز 7 امتیاز با تیم ایرانجوان بوشهر اختلاف دارد، بر همین اساس به نظر می رسد سقوط این سه تیم( راه آهن تهران، صبای قم و ایرانجوان بوشهر) قطعی است.
7401/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت