Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@07:07:13 GMT

کانون شهید سبحانی کرج میزبان شهیدان گمنام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۳۰۰۶

کانون شهید سبحانی کرج میزبان شهیدان گمنام شد

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی لطفا روی عکس کلیک کنید

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت

ایسنا/گلستان پیکر حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر سه شهید گرانقدر گرگان امروز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در گرگان تشییع و در امامزاده عبدالله این شهر به آغوش خاک رفت.

مراسم تشییع مادر شهیدان (حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد) پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان با حضور استاندار، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از محل حسینیه عاشقان ثارالله مرکز این استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم پیکر مرحومه مازندرانی را بر روی دستان خود از مسیر خیابان پاسداران، میدان شهرداری، خیابان شهدا تا امامزاده عبدالله (ع) این شهر تشییع کردند. پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پس از طواف در صحن امامزاده عبدالله (ع) در جوار فرزندان و همسرش به خاک سپرده شد.

حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پنجشنبه شب گذشته (۲۳ فرودین ماه) پس از سپری کردن یک دوره نقاهت و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.

همچنین حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر مرحومه مازندرانی ۱۱ آذر ماه سال گذشته دار فانی را وداع گفته بود.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید، شهید حجت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست و شهید هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به قلبش شهید شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده با خانواده این مرحومه و بازماندگان، مراسم سومین روز و گرامیداشت درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد ساعت ۱۴ تا ۱۶ امروز (شنبه ۲۵ فروردین) در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • مادر شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • شهید قرنی گمنام است و باید بیشتر درباره او بگوییم
  • پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت