Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسری استان مازندران وظیفه سنگین و حساس دروس معارف را پاسخگویی به نیاز واقعی دانشگاهیان و مطالباتی که نظام اسلامی از دانشگاه دارد، عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد رحیمیان در جمع مدیران گروه های معارف اسلامی در دانشگاه آزاد واحد قائم شهر، معارف اسلامی را رکن اساسی شکل گیری با دانشگاه بیان کرد و گفت: «دروس معارف در تربیت و پرورش نیروهایی که بتوانند در عرصه تمدن نوین اسلامی ایفای نقش کنند و به یک جامعه آرمانی تبدیل شود نقش حساس و بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رحیمیان مهم ترین بخش را عزم جدی دغدغه مندان و دلسوزان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: «اگر دغدغه مندان و دلسوزان نظام اسلامی واقعاً عزم جدی در صحنه داشته باشند بخش عمده ای از کار انجام خواهد شد.»

وی برگزاری این نشست ها را انتقال تجارب به یکدیگر عنوان کرد و خواستار استمرار آن شد.

حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران هم به نقش استادان معارف اسلامی در دانشگاه ها اشاره و اظهار کرد: «استادان معارف اسلامی باید تمام تلاش خود را برای وسیع تر کردن دامنه مطالعاتیشان انجام دهند، چون دانشجوی امروز دانشجوی کنجکاو و مطالبه گر است.»

وی در بحث ارتقای استادان از آنان خواست تا مجلات اختصاصی معارف بیشتر شود و در تألیف مقالات بیشتر کوشش کنند و طرح برنامه جدی تری برای دروس داشته باشند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • حمایت دانشگاهیان مشهد از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است