Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون توسعه مديريت و منابع وزارت جهاد کشاورزي گفت: نيروي انساني وزارتخانه نسبت به پيش از سال 1392 حدود 20 هزار نفر کمتر شده اما اقدام هاي انجام شده در بخش کشاورزي بازده مثبتي داشته است.

به گزارش ايرنا از وزارت جهاد کشاورزي، محمدعلي جوادي امروز (يکشنبه) در همايش ملي «ارزيابي عملکرد» که در وزارت جهاد کشاورزي برگزار شد، افزود: در آخرين مرحله ادغام وزارتخانه هاي کشاورزي و جهاد سازندگي 150 هزار نفر نيروي انساني در اين دو دستگاه مشغول بودند و اکنون اين تعداد به حدود 72 هزار نفر رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوادي تاکيد کرد در ذخاير راهبردي بخش کشاورزي که در امنيت غذايي کشور موثر است به موفقيت هاي چشمگيري دست يافتيم.
وي ادامه داد: در بخش هاي شيلات، توليدات دامي، چغندر و نيشکر، دانه هاي روغني و گندم نيز رشد مناسبي داشتيم و اين موفقيت ها با برنامه هاي وزارت جهاد کشاورزي و تلاش تک تک افراد در سازمان ها و موسسه هاي وابسته به دست آمده است.
معاون توسعه مديريت و منابع وزارت جهاد کشاورزي گفت: با وجود دستيابي به اين موفقيت ها تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم که با چابک سازي سيستم، همراه سازي همکاران سراسر کشور، رعايت اخلاق اداري و دلسوز بودن مي توان به آن دست يافت.
جوادي تصريح کرد: اخلاق اداري بايد در سراسر سازمان ها از بالاترين تا پايين رتبه توسعه يابد. همچنين وجدان کاري در اخلاق اداري رکن مهمي محسوب مي شود و انصاف، رکن اصلي وجدان کاري است.
به گزارش ايرنا، همايش ملي ارزيابي عملکرد امروز در وزارت جهاد کشاورزي برگزار شد.
در اين آيين معاونان وزير جهاد کشاورزي، معاون سازمان اداري و استخدامي کشور و جمعي از مسوولان حضور داشتند.
برندگان کشوري جشنواره شهيد رجايي در اين مراسم، از سوي سازمان اداري و استخدامي کشور جوايز و لوح سپاس دريافت کردند.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9186*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است

ایمان شمسایی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در حاشیه بازدید از سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، درباره ارزیابی از نحوه برگزاری این جشنواره گفت: انجام هیچ کاری بدون عیب امکان پذیر نیست، این جشنواره در نوع خود توانسته بیشتر دانشگاه‌های سراسر کشور را به دور خود جمع کند و همین امر اقدام مثبتی تلقی می‌شود؛ چرا که دانشجویان بدون ترس از قضاوت آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی افزود: خیلی از فیلمسازان بزرگ فیلم‌های خود را به جشنواره نمی‌آوردند و شاید ارزیابی آثارشان باعث می‌شود تا به غرورشان بربخورد، اما دانشجویان در فضای دوستانه و گرم دور هم در این جشنواره جمع شدند و همین موضوع خودش هنر می‌خواهد.

شمسایی تصریح کرد: گاهی اوقات اصل رویداد از خود محتوی می‌تواند مهم‌تر باشد، آنچه که در حوزه مطبوعاتی پیگیرش هستیم این است که هم اکنون بدنه مطبوعاتی کشور نیاز به خون تازه دارد، با گسترش رسانه‌ها طرف هستیم و ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسانه در کشور داریم.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: بنگاه‌های بزرگ مطبوعاتی در قالب‌های مختلف داریم که نیازمند نیرو هستند؛ چرا که مهم‌ترین سرمایه را نیروی انسانی تشکیل می‌دهند، البته شاید این موضوع در خیلی از فضا‌ها شعار تلقی شود، اما در مطبوعات یک اصل به شمار می‌آید؛ چون خبرنگار تولید کننده است و اگر نباشد چه کسی می‌خواهد صفحات خبرگزاری و روزنامه نگاری را پر کند؟

شمسایی اضافه کرد: جشنواره نشریات دانشجویی اتفاقی است که از آن دانشگاه و مطبوعات و وزارت علوم و وزارت ارشاد سود می‌برند و این جشنواره برای وزارت علوم دانشجوی پرسشگرتر و فعال‌تر و پیگیر و حساس به مسائل امور زمانه به همراه خواهد داشت.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در حوزه وزارت ارشاد برای دانشجویان شاید از روی تفریح باشد، اما همینکه مزه ذوق و شوق فعالیت در رسانه زیر دندون دانشجویان رود و لذت آن را بچشند، می‌توانند وارد حوزه رسانه شوند و نتیجه آن برای اصحاب رسانه منفعت به همراه خواهد داشت و باعث رونق بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • ایران و تاجیکستان باید از ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای بهره برند
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است