Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اعمال محدودیت ترافیکی در محور ارتباطی شهرکرد، لردگان به ایذه خبر داد.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی به دلیل انجام تعمیرات روشنایی داخل تونل‌های الغدیر، کارون چهار و فتح، از فردا دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ تا پنج شنبه آینده به مدت چهار روز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی افزود: در این مدت، تردد خودرو‌های سواری از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ هر روز، با رعایت نکات ایمنی از داخل تونل‎ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

محدودیت ترافیکی در محور لردگان به ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکطرفه شدن جاده کندوان از تهران به سمت مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان برای کم شدن ترافیک از تهران به به سمت مازندران یکطرفه شد.

سرهنگ جهان تاب افزود: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور کندوان و آزادراه تهران- شمال) اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این محدودیت تا زمان روان شدن ترافیک ادامه دارد تصریح کرد: در جاده هراز هم به صورت مقطعی از لاسم تا پلیس راه لاریجان یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یاداور شد: با توجه به تعطیلات نورزی و ترافیک سنگین در جاده ها، رانندگان حتما" به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان خواست از سرعت زیاد و سبقت بیجا خودداری کنند و هنگام خواب آللودگی رانندگی نکنند و به استراحت بپردازند.

وی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر شدت بارش‌ها در مناطق غربی استان به نسبت مناطق پایین دست بیشتر است و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد در محور‌های کوهستانی و ریزش سنگ وجود دارد به رانندگان توصیه کرد در محور‌های کوهستانی با احتیاط برانند و در مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند و به قله‌ها صعود نداشته باشند.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز که از پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در جاده‌های مازندران آغاز شد تا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

موتور سیکلت:

عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب می‌کند ممنوع است.

وسیله نقلیه سبک:

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران-

۱ - محور کرج – چالوس

اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب

۱-۱) محدودیت قطعی تردد:

امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و فردا چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱) از ساعت ۹ از مرزن آباد به تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

۲) از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

۳) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

۲-۱) پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک:

روز‌های پنجشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲، ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱) از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

۲) از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

۳) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال:

۳-۱) محدودیت قطعی تردد:

روز‌های شنبه، یکشنبه و سه شنبه ۴، ۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱) از ساعت ۸ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۹ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

۳) از ساعت ۱۱ از مرزن آباد به تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

۴-۱) پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک:

روز‌های جمعه، جمعه، شنبه و دوشنبه ۳، ۱۰، ۱۱ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱) از ساعت ۱۰ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

۳) از ساعت ۱۳ از مرزن آباد به یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

تبصره ۱: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به چالوس ممنوع است.

تبصره ۲: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران – شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال به صورت مقطعی از ابتدای آزادراه مسدود خواهد شد.

۲- محور هراز

۱-۲) در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه امسال آغاز شد و تا روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
تبصره ۱: در صورت افزایش بیش از حد حجم ترافیک در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ اسفندماه امسال و یکم و ۲ فروردین ۱۴۰۳ محدودیت مقطعی از پلیس راه آمل به تهران اعمال خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی در محور‌های مازندران وسیله نقلیه سنگین:

۱- محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

۲- محور هراز

۱-۲) تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است.

۲-۲) در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه امسال آغاز شد و تا روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

۳-۲) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ از محور هراز و بالعکس ممنوع است.

۳- محور تهران - سوادکوه– قائم شهر

تردد کلیه تریلر‌ها از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه امسال و روز‌های جمعه، شنبه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ محور قائم شهر - سوادکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه ممنوع است.

- محور گلوگاه - گرگان - جنگل گلستان - چمن بید و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون در ساعات و تاریخ‌های ذیل در این محور ممنوع است:

از ساعت ۷ تا ساعت ۲۴، ۲۹ اسفندماه امسال

از ساعت ۷ تا ساعت ۲۴ تاریخ‌های ۵، ۴، ۳، ۲، ۱ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

الف) محدودیت‌های کلی

۱- در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا و دانه‌های روغنی) یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

۲- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالا‌های اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در همه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است.

ب) محدودیت‌های محمولات ترافیکی
۱- حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوع است.

۲- صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوع است.

تبصره: برای تاریخ‌های پنجم، نهم و دهم فروردین صرفاً برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده، مجوز عبور محموله صادر می‌شود.

پ) محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی

ورود و تردد کلیه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ممنوع است.

ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۳ صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

تبصره: وسایل نقلیه موضوع این بند از ضوابط مندرج در ردیف ۲ بند (الف) محدودیت‌های کلی (درصفحه یک) مستثنی می‌باشند.

ت) اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده

در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های تحت پوشش استان‌ها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، روسای پلیس راه استان‌ها با هماهنگی پلیس راه راهور فراجا و بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌نمایند. مراتب توسط پلیس راه راهور فراجا به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اطلاع داده می‌شود.

تبصره: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محور‌هایی که در آنها محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، روسای پلیس راه استان‌ها با هماهنگی پلیس راه راهور فراجا می‌توانند ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • یکطرفه شدن جاده کندوان از تهران به سمت مازندران
  • یکطرفه شدن جاده کندوان
  • لغزندگی تمامی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده های مازندران
  • شرح محدودیت‌ها و ممنوعیت ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران
  • محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال ونوروز دراستان اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز